تقدیر ساتیان از ابتکار پنجره ایرانیان

پنجره ایرانیان:مدیرعامل شرکت ساتیان با حضور در دفتر نشریه پنجره ایرانیان از ابتکار این موسسه رسانه‌ای در راه‌اندازی نخستین سایت اطلاع‌رسانی و نمایشگاه آن‌لاین صنعت در و پنجره ایران تقدیر کرد.
  • دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 15:8

مهندس علی‌رضا صدقی‌نسب با اشاره به امکانات سایت رسمی پنجره ایرانیان از جمله امکان ارسال خبرنامه و همچنین فراهم آوردن یک بستر مناسب در فضای اینترنت برای عرضه محصولات و خدمات شرکت‌های فعال در صنعت در و پنجره ایران اظهار کرد: این ابتکار عمل پنجره ایرانیان می‌تواند زمینه خوبی برای رقابت سالم و شفاف باشد و همه فعالان صنعت می‌توانند شفاف اطلاعات محصول و جزییات خدمات خود را در معرض دید همگان قرار دهند. مدیرعامل شرکت ساتیان همچنین از دست‌اندرکاران پنجره ایرانیان خواست تا اخبار و اطلاعات مرتبط با صنعت ساختمان و صنعت در و پنجره را به صورت آنلاین تهیه و در سایت رسمی نشریه قرار دهند.

صدقی‌نسب ارسال روزانه اخبار و اطلاعات شرکت‌های صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی به نشانی ایمیل بانک اختصاصی کاربران پنجره ایرانیان را یک ابتکار در راستای اطلاع‌رسانی سریع و شفاف توصیف و تاکید کرد: انتظار بر این است که پنجره ایرانیان همچنان اصول حرفه‌ای خود برای تقویت بستر لازم برای رقابت سالم را در ابعاد گوناگون و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود رعایت کند.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 84،مهرماه 1393


ثبت نظر

ارسال