4 خبر از ماژول؛ از سفارش آنلاین تا اصلاح قیمت مصولات

پنجره ایرانیان:شرکت شاهین سازه فجر با مدیریت مهندس علی نظری جویباری تولیدکننده پروفیل شناخته شده با نشان تجاری ماژول در ماهی که گذشت، پرخبر ظاهر شد.
  • سه شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 17:27

گروه خبر: شرکت شاهین سازه فجر با مدیریت مهندس علی نظری جویباری تولیدکننده پروفیل شناخته شده با نشان تجاری ماژول در ماهی که گذشت، پرخبر ظاهر شد. از راه‌اندازی سایت جدید شرکت تا تولید پروفیلی با 40 درصد استحکام بیشتر، از رونمایی از قالب دوجزیی رنگی گرفته تا اعلام فهرست قیمت جدید محصولات به دلیل افزایش قیمت مواد پتروشیمی در بازار به واسطه محاسبه قیمت با ارز آزاد و گران شدن پودر پی‌وی‌سی. خبرهای جدید از ماژول را بخوانید و منتظر خبرهای جدید از تنوع خدمات و محصولات ماژول در آینده هم باشید. پنجره ایرانیان مصمم است در آینده در گفتگوی صریح با مهندس علی نظری جویباری از گذشته، حال و البته آینده ماژول داشته باشد به ویژه خبر مهم دیگر اینکه همه مشتریان و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی می‌توانند از طریق نرم‌افزار تلفن همراه و یا سایت رسمی ماژول سفارش خرید بدهند.
 آنلاین خرید کنید، بهره‌وری را افزایش دهید
سایت رسمی ماژول اعلام کرد: یکی دیگر از راه‌های خرید پروفیل‌های متنوع ماژول، استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند است و گروه بازاریابی و فروش ماژول همواره سعی بر تسهیل خرید محصولات شرکت برای شما مشتریان عزیز را داشته است؛ در این راستا تیم انفورماتیک ماژول، ملزم به ارائه نرم‌افزاری برای تلفن‌های همراه شده تا شما عزیزان بتوانید با انتخاب محصول و مقدار مورد نیاز خود، آن‌لاین سفارش خرید بدهید. همچنین ماژول در راستای همسو شدن با تجارت الکترونیک و با پشتوانه تیم بازرگانی و گروه بازاریابی و فروش، به عنوان اولین شرکت در صنعت پروفیل یوپی‌وی‌سی، اقدام به فروش پروفیل به صورت اینترنتی کرده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید با سهولت و کمترین اتلاف وقت محصولات این شرکت را سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ماژول مراجعه یا با دفتر مرکزی این شرکت در ارتباط باشید.
 تولید پروفیلی با 40 درصد استحکام بیشتر
خبر مهم از شرکت شاهین سازه فجر ایران اینکه تیم تحقیق و توسعه این شرکت پس از مطالعه و آزمایش‌های فراوان در زمینه نانوذرات موفق شده تا با تکنیک آلیاژسازی مکانیکی، پروفیلی با 40 درصد استحکام بیشتر نسبت به پروفیل‌های عادی تولید و روانه بازار کند. به گفته کارشناسان شرکت یادشده، این نانوذرات‌ها نه تنها در استحکام پروفیل نقش به سزایی ایفا می‌کند، بلکه می‌تواند مقاومت پروفیل‌ها را در مقابل شرایط جوی از جمله اشعه ماورای بنفش بهبود ببخشد.
 رونمایی از قالب دوجزیی رنگی ماژول
خبر دیگر از شرکت شاهین سازه فجر اینکه قالب دوجزئی رنگی ماژول هم راه‌اندازی شد و بنابر اعلام شرکت، پس از مطالعه و تحقیق در رابطه با نیازهای مشتریان و نبود چنین پروفیلی در بازار ایران، ماژول در صدد برآمده تا با خرید قالب‌های دوجزیی رنگی و تولید پروفیل‌های یادشده در داخل کشور به نیاز مشتریان پاسخ دهد.
 ماژول قیمت جدید داد
30 تیرماه امسال شرکت شاهین سازه فجر تولیدکننده خوشنام پروفیل یوپی‌وی‌سی با نشان ماژول لیست قیمت جدید محصولات ماژول و وینکو را از ابتدای مردادماه 1393 را اعلام کرد. پیش از این شرکت یادشده در اطلاعیه رسمی که روی سایت رسمی خود به نشانی http://www.majolprofile.com/fa اعلام کرد که افزایش قیمت محصولات به دلیل آزادسازی قیمت خوراک پتروشیمی و افزایش قیمت پودر پی‌وی‌سی صورت می‌گیرد. بنابر اعلام شرکت یادشده، قیمت‌های جدید تحویل درب کارخانه بوده و هزینه حمل به عهده خریدار خواهد بود و قیمت‌های اعلام شده برای پرداخت نقدی است و افزون بر آن 8 درصد بر فاکتور خرید به عنوان مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد. همچنین تمامی پروفیل‌های ماژول به مدت 10 سال تحت پوشش کامل بیمه ضمانت کیفیت خواهد بود.
اعلام صریح و انتشار فهرست قیمت محصولات از سوی ماژول و همچنین تاکید بر محاسبه مالیات بر ارزش افزوده نشان از شفافیت مالی و برخورد صادقانه این برند شناخته شده با مشتریان دارد و اصلاح قیمت صورت گرفته به دلیل محاسبه قیمت محصولات پتروشیمی در بورس کالا با قیمت ارز آزاد و گران شدن مواد اولیه مورد استفاده در تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی هم نشان از واقع‌گرایی و صراحت عملی این مجموعه صنعتی و پرهیز از کم‌فروشی، دامپینگ یا قیمت شکنی با هدف ارتقای هرچه بیشتر کیفیت محصولات دارد.
شرکت ماژول اعلام کرد: با صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان توانسته بازار مناسبی در خارج از کشور برای خود به وجود بیاورد به طوری که سالانه  حدود پنج درصد محصولات این شرکت، صرف صادرات به کشورهای همسایه می گردد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 83، شهریورماه 1393


نظرات

ناشناس

يك سوال داشتم آيا ماژول مال باشگاه استقلاله و امير قلعه نويي هم توي اين شركت سرمايه گذاري كرده اس؟

ثبت نظر

ارسال