آغاز جانمایی غرفه‌ها در چهاردهمین نمایشگاه دروپنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ مجری برگزارکننده نمایشگاه دروپنجره تهران گفت: جانمایی غرفه‌ها در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران آغاز شده است.
  • چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:28

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی چیستا در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان از آغاز فرایند جانمایی غرفه‌ها در این نمایشگاه خبر داد.

بهزاد خانی با اشاره به استقبال بسیار خوب مشارکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه افزود: فرایند ثبت‌نام و جانمایی غرفه‌های نمایشگاه در پنج گروه کالایی شامل دروپنجره و پروفیل آلومینیوم، دروپنجره و پروفیل یوپی‌وی‌سی، دروپنجره چوبی و ضدسرقت، ماشین‌آلات و یراق‌آلات از روز دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: خوشبختانه میزان استقبال از نمایشگاه تا این لحظه بسیار بیشتر از تصور و پیش‌بینی ما بوده به‌نحوی‌که تاکنون اکثر غرفه‌های سالن‌های اصلی و غرفه‌های ویژه به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است. تا این لحظه بالغ‌بر 12000 مترمربع فضای نمایشگاهی به غرفه‌های مشارکت‌کنندگان اختصاص یافته و این روند همچنان ادامه دارد.

خانی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل فرایند ساده و آسان ثبت‌نام در سایت و سامانه نمایشگاه و عدم نیاز به حضور مشارکت‌کنندگان، تمامی مراحل ثبت‌نام از دیدن نقشه تا انتخاب غرفه و تایید ستاد نمایشگاه و جانمایی در کمتر از 15 دقیقه صورت می‌گیرد.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران از 5 تا 8 تیرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال