برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از برگزاری سومین دوره این نمایشگاه در آذرماه سال جاری خبر داد.
  • شنبه 26 آبان 1397 ساعت 11:48

سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

روز سه‌شنبه 22 آبان نشست خبری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون سازمان توسعه تجارت ایران، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو و مدیرعامل نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار شد.

در این نشست مجید تکبیری، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، با اشاره به برگزاری این دوره از نمایشگاه در فضای تحریم، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد حداقل ۶۰ کشور و حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ تاجر و بازرگان خارجی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

وی همچنین یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه را، تقویت بسترهای صادراتی بنگاه‌های کوچک و متوسط عنوان کرد و گفت: برگزاری بازدیدهای صنعتی، نشست‌ها و همچنین حضور مجموعه‌هایی که به حوزه صادرات خدمات ارائه می‌دهند ازجمله هدف‌گذاری‌های این مجموعه در نمایشگاه است.

به گفته رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌هایی صادراتی ایران، در اولین و دومین دوره این نمایشگاه به ترتیب ۳۹ و ۴۸ کشور حضور داشتند که به انعقاد حدود ۷۰ و ۱۰۰ قرارداد و تفاهم‌نامه تجاری منجر شد.

تکبیری همچنین اعلام کرد که حضور گروه‌های صادراتی در حوزه‌های مختلف ساختمان، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی، پوشاک و چرم، نساجی، مبلمان و صنایع‌دستی پیش‌بینی شده است.


ثبت نظر

ارسال