در اختتامیه هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان شد؛

ایجاد تشکل صادراتی برای تولیدکنندگان صنعت ساختمان

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس اتاق تعاون ایران در مراسم اختتامیه هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از ایجاد تشکل صادراتی برای تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان خبر داد.
  • دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 12:11

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع وابسته تهران با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، رئیس کمیسیون عمران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان صنعت ساختمان با معرفی برترین‌های نمایشگاه هجدهم به‌ کار خود پایان داد.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان، هدف از برگزاری نمایشگاه‌ها را معرفی توانمندی‌های بخش و توسعه بازار عنوان کرد.

وی با تأکید بر نقش اتاق تعاون ایران به‌عنوان یک بخش اقتصادی ابراز داشت: اتاق تعاون ایران به‌عنوان یک بخش اقتصادی خود را موظف می‌داند که در حمایت از تولیدات داخلی به‌طور خاص در صنعت ساختمان اقدام کند.

رئیس اتاق تعاون از برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی طی سال جاری و سال آینده خبر داد و گفت: در سال آینده میلادی در بیش از 4 کشور خارجی نمایشگاه برگزار می‌شود و حضور فعالان صنعت ساختمان فرصت مغتنمی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای صنعت است.

وی یادآور شد: در میان صنایع کشور، صنعت ساختمان از صنایع شاخص محسوب می‌شود و توان تولید و رقابت در بازارهای جهانی را دارد.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع وابسته که از 15 تا 18 مردادماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، با تقدیر از فعالان و برترین‌های صنعت ساختمان به کار خود پایان داد.


ثبت نظر

ارسال