با افتتاح ایران اکسپو 2017 به نمایش گذاشته شد؛

ناتوانی در برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

پنجره‌ایرانیان؛ دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حالی کارش را آغاز کرد که ظاهر نامناسب و به‌هم‌ریختگی غرفه‌ها و فضای نمایشگاه شهر آفتاب در حد و اندازه نام این نمایشگاه نبود و باعث اعتراض بسیاری از مشارکت‌کنندگان شد.
  • سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت 14:10

دومین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2017) از 9 تا 12 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه که به گفته برگزارکنندگانش از حمایت معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری نیز برخوردار است و در راستای عمل به فرامین رهبری در نام‌گذاری سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برگزار شده است از ابتدایی‌ترین امکانات نظیر پارتیشن‌بندی و نور مناسب برخوردار نیست و ظاهر نامناسب غرفه‌ها صدای همه مشارکت‌کنندگان را درآورده است.

همان‌طور که در این تصاویر که ساعت 11 روز افتتاحیه نمایشگاه یعنی 9 آبان ماه از این نمایشگاه گرفته شده است نیز به‌خوبی مشاهده می‌کنید، بی‌نظمی و ظاهر آشفته و نامناسب راهروها، پارتیشن‌ها، غرفه‌ها و ... نشان از ناتوانی برگزارکنندگان نمایشگاه توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران است. نمایشگاهی که با تبلیغات و سروصدای فراوان شرکت‌ها را با یک نام دهان‌پرکن مجاب به مشارکت در نمایشگاه می‌کنند و درنهایت با چنین خدمات و تدارکاتی نام و نشان همه را زیر سوال می‌برند.

به گفته برخی همکاران که در این نمایشگاه حضور دارند تا حوالی ظهر هنوز به غرفه‌ها برق و روشنایی داده نشده بود و غرفه داران به‌سختی در حال برق‌رسانی به غرفه‌ها بودند. سایر موارد در تصاویر ارسالی خبرنگار ما در نمایشگاه مشهود بوده و نیاز به شرح بیشتری ندارد.


 


ثبت نظر

ارسال