آبان‌ماه امسال در شهر آفتاب برگزار می‌شود؛

دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

پنجره‌ایرانیان؛ دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 9 تا 12 آبان ماه امسال با حمایت معاونت علمی ریاست‌جمهوری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 2 آبان 1396 ساعت 0:58

هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ارائه الگوی مناسب صادرات غیرنفتی منطبق با ارزش‌ها و الگوی اسلامی- ایرانی به‌منظور فرهنگ‌سازی، رونق و تولید اشتغال و سوق دادن فضای کسب‌وکار و حضور بخش خصوصی و تعاونی و غیردولتی در عرصه بین‌الملل و توسعه صادرات و افزایش مشارکت عمومی و تقویت میل به پیشرفت ملی است.

رسالت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تحقق‌ نقش بخش خصوصی و تعاونی در اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات غیرنفتی تا سقف اهداف منبعث از سند چشم‌انداز است.

در این نمایشگاه شناسایی و دعوت از هیئت‌های تجاری خارجی جهت حضور و بازدید از نمایشگاه توسط کارشناسان حوزه بین‌الملل ستاد برگزاری بر اساس کشورهای هدف صادرات غیرنفتی جهت حضور و بازدید از نمایشگاه صورت می‌گیرد.

همچنین تجار و بازرگانان خارجی توسط تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهت حضور و بازدید از نمایشگاه معرفی و دعوت می‌شوند و فضای برگزاری نشست‌هایی میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان با تجار و بازرگانان خارجی فراهم خواهد شد.

 

 


ثبت نظر

ارسال