نمایشگاه بین‌المللی صنعت آلومینیوم هند

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه صنعت آلومینیوم هند شهریورماه 96 در مرکز همایش و نمایشگاه بمبئی برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 15:17

نمایشگاه صنعت آلومینیوم هند که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه صنایع آلومینیوم در هند است این نمایشگاه امسال نیز از ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه در مرکز نمایشگاهی شهر بمبئی برگزار می‌شود.

صنعت آلومینیوم هند در سال‌های اخیر پیشرفت فراوانی کرده است که پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز رشد بیشتری را تجربه کند. برای دستیابی به پیشرفت‌های بیشتر، نیاز به سرمایه گزاری درزمینه ماشین‌آلات و فنّاوری‌های نوین ضروری به نظر می‌رسد. به همین منظور در این نمایشگاه آخرین فنّاوری‌های هند در زمینه‌های استخراج، عملیات حرارتی، ریخته‌گری و برشکاری در فضایی جذاب به نمایش گزارده می‌شود. این همایش ملاقات آسان تهیه‌کنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان، صاحبان تکنولوژی، مصرف‌کنندگان محصولات تمام‌شده، خام و عمل‌آوری شده و همچنین تولیدکنندگان ماشین‌های ماشین‌کاری، عملیات حرارتی و به‌طورکلی بخش عمده‌ای از دست‌اندرکاران صنایع آلومینیوم از مواد اولیه تا محصول نهایی را در یکجا فراهم آورده است. شرکت‌های بزرگ هندی و بین‌المللی در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی این رویداد به آدرس www.aluminium-india.com مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال