در گفتگوی مدیر بازرگانی شرکت توسعه تجارت راه ابریشم با رادیو ایران مطرح شد؛

جذب بازدیدکننده متخصص در نمایشگاه در و پنجره شهر آفتاب

پنجره‌ایرانیان: مدیر بازرگانی شرکت توسعه تجارت راه ابریشم، برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی در و پنجره، ماشین‌آلات صنایع سرمایشی و گرمایشی، لوله و اتصالات با رادیو ایران گفتگویی انجام داد.
  • یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 20:20

خانم محرری، مدیر بازرگانی شرکت توسعه تجارت راه ابریشم در این گفتگو، به سوالات مجری برنامه درخصوص سه نمایشگاهی که به‌صورت هم‌زمان از 13 تا 16 تیرماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود پاسخ داد.

سه نمایشگاه تخصصی با عناوین اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی در و پنجره، شیشه، کف‌پوش، یراق‌آلات و ماشین‌آلات و صنایع وابسته؛ اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات ساختمانی و شهرسازی و تجهیزات وابسته؛ ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات، شیرآلات و ماشین‌آلات پمپ و فیلتر به‌صورت هم‌زمان در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

محرری در پاسخ به دلیل انجام هم‌زمان این سه عنوان نمایشگاهی، گفت: هدف ما از برگزاری هم‌زمان سه عنوان نمایشگاهی متفاوت، پاسخگویی به نیازهای گسترده مشارکت‌کنندگان، مخاطبان و بازدیدکنندگان بخش‌های مختلف صنعت ساختمان و تاسیسات، حرکت در مسیر توسعه اقتصادی و تلاش برای رونق بخشی، پویایی و خروج از رکود در بخش مسکن و معرفی آخرین فناوری‌ها، دستاوردها و توانمندی‌های صنعت ساختمان است. ایجاد بستری مناسب جهت تعامل و تبادل اطلاعات و تجربیات میان مشارکت‌کنندگان و همچنین ایجاد فضایی پرنشاط برای رقابت سالم میان تمامی فعالان بخش تولید از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

مدیر بازرگانی شرکت توسعه تجارت راه ابریشم درباره تفاوت این نمایشگاه با موارد مشابه عنوان کرد: تفاوت عمده‌ای که این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌ها دارد توجه به جذب بازدیدکننده متخصص است و همچنین با توجه به بازار گسترده و متنوع صنعت ساختمان و صنایع وابسته از هیات‌های تجاری کشورهای منطقه شامل ترکمنستان، قزاقستان، تاجیکستان، افغانستان و قرقیزستان برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: در همین راستا شرکت‌های مطرحی از کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، ترکیه، قبرس، هند، چین و... که در زمینه ساختمان و صنایع وابسته صاحب صنعت و تکنولوژی پیشرفته‌ای هستند در نمایشگاه حضور داشته و دارای غرفه هستند.

محرری در پایان گفت: با برخی اتحادیه‌ها، سندیکاها و انجمن‌های مرتبط تفاهم‌نامه‌هایی در جهت جذب بازدیدکننده متخصص و مشارکت شرکت‌های برتر و فعال در صنایع مختلف امضا شده است که امیدواریم با این تدابیر شاهد برپایی نمایشگاهی مفید و موثر در راستای رشد و توسعه صنعت کشور باشیم.

  

 

 


ثبت نظر

ارسال