شافعی دوباره رئیس اتاق بازرگانی ایران شد

پنجره‌ایرانیان؛ غلامحسین شافعی رئیس دوره هشتم اتاق بازرگانی ایران برای دوره نهم نیز به‌عنوان رئیس این اتاق برگزیده شد. چهار نواب رئیس هم انتخاب شدند.
  • دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 10:24

به گزارش ایسنا، در جلسه اعضای هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشور در روز یکشنبه 26 خردادماه هیات رئیسه جدید انتخاب شدند. پس از رای‌گیری و شمارش آرا، غلامحسین شافعی مجددا برای یک دوره چهارساله ریاست پارلمان بخش خصوصی را در اختیار گرفت.

طبق اعلام علامیرمحمد صادقی، رئیس سنی جلسه، تعداد حاضران در این جلسه ٤٥٨ نفر بود که از این تعداد، ٤٤٨ رأی اخذ شد. شافعی در این رای‌گیری ٣٠٢ رای و یونس ژائله دیگر کاندیدای ریاست اتاق، ١٤٠ رای آورد. ۶ رای نیز باطل اعلام شد.

اما پس از نهایی شدن انتخاب رئیس اتاق بازرگانی ایران، اعضای اتاق برای انتخاب نواب رئیس وارد مرحله رای‌گیری شدند که پس از چند انصراف سرانجام هفت نفر برای رسیدن به چهار کرسی نایب‌رئیسی اتاق، رقابت خود را آغاز کردند.

پس از شمارش نهایی آرا حسین سلاح‌ورزی با ۳۵۳، مسعود خوانساری با ۳۲۰، محمد امیرزاده با ۲۷۶ و محمدرضا انصاری با ۲۷۹ رای به‌عنوان نایبان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند.

برای کرسی خزانه‌داری اتاق بازرگانی ایران نیز حسین پیرموذن و غلامحسین جمیلی کاندیدا شدند که با شمارش آرا غلامحسین جمیلی با ۲۲۲ رأی به‌عنوان خزانه‌دار اتاق بازرگانی به کار خود ادامه خواهد داد. برای سمت منشی هیات‌ رئیسه نیز کیوان کاشفی بدون هیچ رقیبی کاندیدا شد و در سمت پیشین خود ابقاء شد.


ثبت نظر

ارسال