با حضور 1278 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود؛

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع وابسته تهران با حضور 887 شرکت داخلی و 391 شرکت خارجی به مدت چهار روز از 21 لغایت 24 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 13:39

به گزارش ایسنا، سید محمد کریمی، عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران در یک نشست خبری با تشریح جزییات برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، اظهار کرد: امسال از ۳۱ کشور خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شرکت کرده‌اند و حضور تعدادی از کشورهای عربی ازجمله قطر، امارات و عمان را نیز خواهیم داشت.

وی از اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلیس، کانادا، اتریش، اوکراین، بلژیک، پرتقال، تایوان، دانمارک و روسیه به‌عنوان کشورهای شرکت‌کننده نام برد که حضورشان قطعی شده است.

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران توسعه صنعت ساختمان را در تولید و اشتغال داخلی مؤثر دانست و ابراز امیدواری کرد: با سیاست‌هایی که دولت در این زمینه تبیین می‌کند، تکمیل مسکن مهر و مسکن اجتماعی و حمایت بانک مرکزی در اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به زوج‌های جوان و انبوه‌سازان رشد روزافزون بخش اشتغال و مسکن در کشور را شاهد باشیم.

کریمی در ادامه از حضور پررنگ اتاق‌ها تعاون استانی، تعاونی‌های تامین و توزیع مصالح ساختمانی، تعاونی‌های عمرانی و مسکن،‌حضور فعال کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران به‌منظور عرضه توانمندی‌های زنان و دعوت از صاحب‌نظران، اساتید دانشگاهی، دانشجویان،‌پیمانکاران و انبوه‌سازان در این نمایشگاه خبر داد.

وی همچنین حضور استانداری‌ها، شهرداری‌ها، سازمان نظام‌مهندسی، بانک‌ها و بیمه‌ها و موسسه استاندارد را موجب غنای نمایشگاه دانست و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش صنعت ساختمان، بازدید هیات‌های تجاری و اختصاص غرفه‌هایی برای عرضه نوآوری‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان بسیج مهندسین قرارگاه محمد رسول‌الله (ص)، ستاد فرماندهی نانو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده عنوان کرد.

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در سطح کشور به شمار می‌رود، گفت: فضای کلی نمایشگاه ۵۰ هزار مترمربع است که بیش از ۳۵ هزار مترمربع آن سرپوشیده و ۹ هزار مترمربع فضای باز است و در اختیار شرکت‌هایی مثل ماشین‌آلات راه‌سازی قرار داده شده که امکان استفاده از فضای بسته برایشان وجود نداشت.

به گفته کریمی بیش از ۶۰۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاه نیز برای شرکت‌های خارجی اختصاص داده‌شده که در حال تکمیل است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که امسال پیش‌بینی کرده‌ایم راه‌اندازی اپلیکیشن نمایشگاه است و مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با دانلود و فعال کردن این برنامه ضمن مسیریابی از غرفه موردنظر خود بازدید کنند.

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از ساعت ۹ تا ۱۸ طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ مردادماه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال