نخستین کنفرانس ملی ساخت ایران برگزار می‌شود

پنجره‌ایرانیان؛ نخستین کنفرانس ملی «ساخت ایران» تیرماه 96 در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 1:43

نخستین کنفرانس ملی «ساخت ایران» با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت‌مندی مشتری، از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با همکاری گروه آموزشی و فرهنگی ایده، 18 تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، اهداف اصلی این سمینار را تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی، ارج نهادن به تولیدات داخلی برای صادرات و معرفی بیشتر و کمک به رشد شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط عنوان کرد.

مینا علاوش گفت: همچنین نتایج ارزیابی شرکت‌های تولیدی که توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان غربی انجام شده است در این سمینار اعلام می‌شود؛ ارزیابی شرکت‌ها بر اساس مدل‌های 1004 و 1002 و با معیارهای رسیدگی به شکایات مشتری و رعایت حقوق و جلب نظر مشتری و همچنین کیفیت کالا و تولید و قیمت‌گذاری انجام شده است.

مدیر اجرایی مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران افزود: در این سمینار، سخنرانانی از بخش دولتی و خصوصی و جمعی از کارشناسان اقتصادی در پنل‌هایی با موضوعات رابطه نظام بانکی و تولید، رئوس برنامه‌های دولت برای حمایت از تولید داخلی، الگو و فرهنگ مصرف و مشکلات و موانع تولید سخنرانی خواهند کرد.

علاوش همچنین حمایت از تولید و خدمات ایرانی، نقش نوآوری و اختراعات در تولید و خدمات ملی، فرصت‌های بین‌المللی در ارتقاء تولید و خدمات ملی و کمک به برجسته‌سازی کالا و خدمات مرغوب ایرانی را از دیگر موضوعات مطرح در سمینار عنوان کرد.

گفتنی است، هم‌زمان با برگزاری سمینار در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، نمایشگاهی نیز از دستاوردها و محصولات شرکت‌های کوچک و متوسط متقاضی برگزار می‌شود.

 

 


ثبت نظر

ارسال