مدیر عامل شرکت برق منطقه ‏ای سمنان خبر داد:

آغاز پروژه احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی تولید برق در دامغان

پنجره ایرانیان: مدیر عامل شرکت برق منطقه ‏ای سمنان از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی تولید برق در دامغان همزمان با سفر ریاست جمهوری خبر داد.
  • چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 8:53

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر ضمن اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث نیروگاه ۱۰مگاواتی خورشیدی تولید برق در دامغان اظهار داشت: پیرو عقد تفاهم نامه در سمینار سرمایه گذاری اسفند ماه سال گذشته در استانداری سمنان، عملیات اجرایی این پروژه مهم توسط شرکت فرپام از سرمایه گذاران بخش خصوصی و همزمان با سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان آغاز خواهد شد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه را ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: به دلیل ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی وزارت نیرو، انرژی الکتریکی تولیدی توسط نیروگاه های انرژی نو را با قیمت مناسب و تضمینی خریداری می کند و به این ترتیب یکی از مسائل مهم مورد توجه در بنگاه اقتصادی به عنوان فروش محصولات حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان این استان را با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و وجود شبکه انتقال و فوق توزیع برق با قابلیت اطمینان و پایداری مناسب را از قابلیت های خوب منطقه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه انرژی های نو به ویژه انرژی خورشیدی عنوان کرد.

 


ثبت نظر

ارسال