سرمایه ‏گذاری کنسرسیوم دانمارکی ـ هندی در انرژی‏ های نو ایران

پنجره ایرانیان: نمایندگان کنسرسیوم دانمارکی ـ هندی متشکل از شرکت‏ های دانمارکی FBL و هندی Shapoorji Pallonji با حضور در سازمان انرژی ‏های نو ایران (سانا) و برگزاری جلسه با مدیران و کارشناسان سانا، برای سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر ایران ابراز تمایل کردند.
  • سه شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 9:35

به گزارش روابط عمومی سازمان انرژی های نو ایران (سانا)، در این جلسه نماینده شرکت دانمارکی اعلام کرد که در حوزه‏ های برق، راه سازی و حمل و نقل فعال بوده و به تازگی همکاری خود را با شرکت هندی آغاز کرده ‏اند و در راستای این همکاری به دنبال سرمایه گذاری در ایران هستند.

بر اساس این گزارش، نماینده شرکت هندی نیز اعلام کرد تا کنون ٢٠هزار مگاوات ظرفیت نصب شده در داخل کشورشان داشته اند و هدفشان این است که تا سال ٢٠٢٠ یک سوم انرژی این کشور از منابع تجدیدپذیر فراهم شود.

در پایان مدیر دفتر مشارکت‏ های بخش غیردولتی سانا در خصوص شرایط ثبت نام، نحوه اخذ مجوزها، نحوه محاسبه نرخ‏ ها، فرمول تعدیل و غیره توضیحات لازم را به ایشان ارائه کرد. مهمانان نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با ایران نمایندگان سازمان را به بازدید از ١٠هزار مگاوات نیروگاه بادی دعوت کردند.


ثبت نظر

ارسال