بیشترین زمین‌خواری تهران در مناطق 2،1 و 5 است

پنجره ایرانیان: قناعتی درباره نرخ تعیین شده برای جریمه هر درخت گفت: در شورای شهر نرخ هر درخت از 2 میلیون تا 300 میلیون تعیین شده است و نرخ‌ها براساس عمر و ارزش درخت ‏ها مشخص می‌شوند.
  • یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 9:38

به گزارش معماری نیوز، ابوالفضل قناعتی درباره زمین ‏خواری در مناطق مختلف تهران اظهار کرد: جدیدا زمین ‏خواری در مناطق تهران به ما گزارش نشده است، ولی بیشترین تعداد زمین خواری در مناطق 1 و 2 و 5 است. وی ادامه داد: مسئولان دولتی باید به این مساله ورود پیدا کنند و سازمان اسناد کشور باید نظارت دقیق ‏تری به این مس‏له داشته باشد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی از الزامات شهرداری تهران این است که ملکی را مجوز ساخت می‌دهد که حتما سند داشته باشد. اگر سندی برای ساخت ارائه نشود، ضمن این که شهرداری اجازه نمی‌دهد اقداماتی در آن زمین صورت بگیرد، باید به مسئولان قضایی اطلاع بدهد که با این افراد برخورد شود.
قناعتی با اشاره به اینکه در شورای شهر برای قطع هر درخت جریمه ای در نظر گرفته شده است مطرح کرد: وقتی در باغی درختان زیادی قطع شوند،طبق قانون باید آن فضا از دست مالک گرفته شده و به بیت المال واگذار شود. وی بیان کرد: در حال حاضر باغی در جاده هراز در حال پیگیری است که کل باغ به بیت المال واگذار شود.

عضو شورای شهر تهران درباره نرخ تعیین شده برای جریمه هر درخت اذعان کرد: در شورای شهر نرخ هر درخت از 2 میلیون تا 300 میلیون تعیین شده است و نرخ‌ها براساس عمر و ارزش درخت ها مشخص می‌شوند. در صورتی که افراد درختی را قطع کنند، باید جریمه آن را به شهرداری بدهند.


ثبت نظر

ارسال