رقم نهایی وام خرید مسکن اوایل هفته آینده اعلام می‌شود

پنجره ایرانیان: معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه اوایل هفته آینده رقم نهایی وام خرید مسکن اعلام می‌شود، گفت: بسته پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به دولت ارائه شده که بر اساس آن خواستار پرداخت وام حداکثری خرید مسکن برای تحریک تقاضا شده‌ایم.
  • چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 9:56

به گزارش تسنیم، حامد مظاهریان با بیان اینکه برای خروج اقتصاد از رکود باید دولت به مطالعاتی که انجام داده وفادار بماند، تصریح کرد:‌ پیشران خروج از رکود بخش مسکن است و هر نوع برنامه‌ای در راستای پرداخت تسهیلات در این بخش منجر به خروج از رکود می‌شود. وی ادامه داد:‌ برای خروج کل اقتصاد از رکود به سرمایه‌گذاری هنگفتی نیاز داریم و سالم‌ترین صورت برای این کار افزایش وام خرید مسکن است.

وی با تاکید بر اینکه باید با افزایش سقف تسهیلات خرید طرف تقاضا را تحریک کنیم، گفت: با این کار مردم در بازار مسکن دارای حق انتخاب می‌شوند و ابزار تولیدکنندگان مسکن به تولید بیشتر تشویق می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز اینکه در قالب یک بسته پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی برای لحاظ در بسته خروج از رکود به دولت ارائه شده است، تاکید کرد: بر این اساس از جنبه‌های مختلفی وام مسکن در راستای تقویت حوزه‌هایی مانند طرف عرضه، بافت‌های فرسوده و غیره افزایش می‌یابد.

مظاهریان با بیان اینکه پیشنهاد پرداخت وام حداکثری خرید مسکن را به دولت ارائه داده شده، گفت: اوایل هفته آینده رقم نهایی وام خرید مسکن مشخص می‌شود. معاون امور ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی یکی از مسائل این بخش را مشخص نبودن میزان سود بانکی اعلام کرد.


ثبت نظر

ارسال