یارانه مسکن اجتماعی؛ تضمین پرداخت اجاره‌بها

پنجره ایرانیان: معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: ممکن است یارانه مشمولان طرح مسکن اجتماعی به عنوان تضمین پرداخت اجاره‌بها در نظر گرفته شود.
  • یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 17:11

به گزارش مهر، احمد میدری درباره نحوه محاسبه هزینه‌هایی که واجدان شرایط دریافت مسکن اجتماعی باید پس از سکونت در واحدها پرداخت کنند، گفت: یکی از مواردی که در جلسات تدوین طرح مسکن اجتماعی ، مطرح و استقبال شد، این است که یارانه 45 هزار و 500 تومانی همه اعضای خانوارهای مشمول این طرح به عنوان تضمین پرداخت اجاره‌بها در نظر گرفته شود و در صورت پرداخت نکردن ، این مبلغ به عنوان اجاره واحد مسکونی منظور می‌شود.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره حقوق مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی پس از دریافت و اسکان در واحد‌های مسکن اجتماعی، اظهار داشت: پرداخت حقوق مددجویان ادامه می‌یابد و قطع نخواهد شد.

در طرح مسکن اجتماعی که در دولت تدبیر و امید شکل گرفت ، قرار است با همکاری وزارت‌ راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ‌خانوارهای دهک یک و دو جامعه در واحدهای مسکونی 35 تا 70 متری، «از دم اجاره‌ای» اسکان داده شوند.


ثبت نظر

ارسال