آغاز پیش‌ثبت‌نام ششمین دوره نمایشگاه در و پنجره

پنجره ایرانیان:مراحل پیش‌ثبت‌نام ششمین دوره نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته به آن آغاز شد.
  • شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 11:1

ششمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از تاریخ 3الی6 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مذکور در ادامه روند رو به رشد خود امسال در 14 سالن نمایشگاهی و در فضایی بالغ بر 47000 متر مربع فضای سرپوشیده برپا می‌شود که بدین ترتیب از رشدی معادل 20% نسبت به دوره قبلی آن برخوردار خواهد بود.

به‌رغم افزایش فضای تحت پوشش، به دلیل استقبال چشمگیر شرکت‌ها و واحدهای فعال در زمینه صنایع در و پنجره، از هم اکنون حجم درخواست‌های واصله جهت مشارکت در این دوره از نمایشگاه بیش از ظرفیت سالن‌های تحت اختیار می‌باشد که نتیجه آن عدم وجود امکان مشارکت برای تعداد زیادی از واحدهای متقاضی خواهد بود.

در صورت تمایل به حضور در ششمین دوره‌ی نمایشگاه فوق الذکر در اسرع وقت با مراجعه به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس WWW.TITEXGROUP.COM و لینک پیش‌ثبت‌نام، نسبت به تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام در نمایشگاه و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.بدیهی است پس از دریافت فرم‌های پیش‌ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی لازم از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه به تمامی متقاضیان انجام خواهد شد.

برای ثبت نام در نمایشگاه فوق و یا مشاهده ی تقویم نمایشگاه‌های مرتبط می‌توانید به صفحه‌ی نمایشگاه‌ها ، منوی پیوندها  مراجعه فرمایید.


ثبت نظر

ارسال