ارس با پروفیل آوا وارد بازار شده است

پنجره‌ایرانیان: بازار پروفیل یو‌پی‌وی‌سی در ایران، هر روز شاهد تغییراتی در سطوح مختلف خود است. دربخشی از این بازار که طرف عرضه است، تولیدکنندگانی قرار دارند که سعی می‌کنند با شیوه‌های مختلف محصولاتی در کیفیت‌های مختلف برای مشتریان عرضه کنند تا آنها بتوانند محصول نهایی (دروپنجره) را برای مصرف‌کننده نهایی در رده‌های مختلف کیفی تولید و عرضه کنند. در این مسیر مجموعه تولیدی بازرگانی ارس که پیش‌تر در زمینه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مونتاژ یو‌پی‌وی‌سی با برند ولمر به صنعت در و پنجره خدمات می‌رسانده، تصمیم گرفته است تا با تولید و عرضه پروفیل یو‌پی‌وی‌سی با نام «آوا» در این بخش نیز فعالیت کند. از این رو سراغ آقای چراغی مدیرعامل این شرکت رفتیم و پرسش‌هایی را با او درمیان گذاشتیم. خلاصه این گفت‌وگود در ادامه آمده است.
  • سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 0:13

در آغاز برای آشنایی بیشتر مخاطبان ماهنامه پنجره‌ایرانیان ابتدا درباره نحوه شکل‌گیری و فعالیت مجموعه تولیدی بازرگانی ارس توضیح بفرمایید...

مجموعه تولیدی بازرگانی ارس، از سال 84 با واردات محصولاتی از برندهای مطرح ترک و اروپایی و تامین قطعات آن‌ها شروع به فعالیت کرد. در سال 96 با توجه به نیاز بازار به ماشین‌آلات بومی‌سازی شده، تامین دستگاه‌های مونتاژ یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم، با برند ولمر را در دستور کار خود قرار داد و در راستای جلوگیری از خروج ارز و حمایت از تولیدکننده و کارآفرینی بخش توجه از فعالیت‌های خود را بر این زمینه کاری متمرکز کرد. از ابتدای سال جاری نیز با توجه به نیاز بازار و وفور مشتریان بالقوه این مجموعه (که از دستگاه‌ها و خدمات پس از فروش ما استفاده می‌کردند) تصمیم گرفتیم تا پروفیل خود را با برند آوا با سبد محصولی کامل با ظرفیت دست‌کم 1000 تن در ماه، در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. ما در مجموعه تولیدی بازرگانی ارس توانسته‌ایم با حضور بیش از 30 نفر از نیروهای جوان و خوشفکرِ شاغل در خط تولید (در سه نوبت‌کاری) و حدود 12 نفر در بخش اداری سازمان، خدمات متنوعی را در اختیار صنعتگران در و پنجره قرار دهیم.

در حال‌حاضر مجموعه شما چه محصولاتی تولید و عرضه می‌کند؟

 محصولات مجموعه تولیدی بازرگانی ارس، علاوه بر تولید دستگاه‌های ساخت و مونتاژ دروپنجره، سبد جدیدی از محصولات یوپی‌وی‌سی است که شامل پروفیل‌های در و پنجره با برند آوا در مقاطع کامل و با تعدادی بالغ‌بر 24 نوع قالب مناسب و استاندارد در رده  پروفیل  لولایی سری 60،  کشویی جفت‌ریل سری 90 و کشویی تک‌ریل با سری 110 و 6 نوع قالب ساخت برای مکمل‌های پروفیل اعم از بازسازی آورهانگ و.. است.

یکی از جاذبه‌ها برای مشتریان، داشتن ضمانت کافی برای محصولات است. درباره ایجاد چنین جذابیتی چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ ضمانت محصولاتتان چیست؟

مجموعه تولیدی بازرگانی ارس، مضاف بر ضمانت‌نامه‌های مرسوم در بازار، سیاست تولید محصولات یوپی‌وی‌سی، اقدام به ضمانت و خدمات پس از فروش کرده که علاوه براستفاده از مواد اولیه اروپایی، سعی بر تولید پروفیل با کیفت دارد که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار برده و موفقیت‌های زیای نیز کسب کرده است. این مجموعه علاوه بر این، در صورتی که هرگونه اشکال در شکل و ظاهر پروفیل تولیدی این شرکت به وجود بیاید، برای مشتریان شرایط وارانتی (تعویض بدون قید شرط محصول) را در در نظر گرفته است.

 

 

 

علاوه بر موضوع ضمانت یکی از جاذبه‌های دیگر برای مشتریان، شرایط پرداخت توسط آن‌هاست. آیا شرایط خاص یا ویژه برای این موضوع، در نظر گرفته‌اید؟

البته این موضوع همیشه یک موضوع جذاب و بحث‌برانگیز است. مجموعه ارس با تکیه بر پشتوانه تجربی قدرتمند و سرمایه در گردش کافی، توانایی تطبیق با سلایق مختلف نمایندگان و مشتریان خود را دارد. مهلت پرداخت منعطف و مناسب با شرایط متقاضی این اجازه را به مشتری می‌دهد تا نگرانی‌های مالی به ویژه برای تسویه‌حساب، نداشته باشد. همچنین برای بخش اعظمی از محصولات، پیشنهادات ویژه‌ای برای خریداران وجود خواهد داشت که شامل تخفیف‌های مناسبتی و فصلی، تخفیف‌های حجمی و ... است.

اگر سوالی مانده که پرسیده نشده یا نکته‌ای که مغفول مانده یا هر کلامی که به نظرتان ضروری است؛ بفرمایید ...

باید تاکید کنم این مجموعه در روال اخلاق‌مداری و صیانت از حقوق مصرف‌کننده، خود را ملزم به تولید محصول باکیفیت و استاندارد ملی و در شأن مصرف‌کننده می‌داند، آوا محصولات خود را با وارانتی (ضمانت تعویض بی‌قیدوشرط ) عرضه و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد، و سعی بر آن دارد تا فعالیت خود را صرفا بر تولید پروفیل با کیفت و خدمات پس از فروش متناسب برای صنعتگران عزیز، متمرکز کند. همچنین شایان ذکر است این مجموعه در راستای مشتری مداری و حقوق مصرف‌کننده نهایی تصمیم بر آن دارد تا تولیدکنندگانی را جذب این مجموعه کند که از حداقل استانداردهای لازم برای تولید پنجره‌های خود استفاده کنند. درهمین راستا تیم فنی این مجموعه نظارت دقیقی بر نمایندگان مونتاژ، برای هر چه‌بهتر شدن محصولات تولیدی با برند آوا را خواهند داشت. 

 

برای دریافت پی‌دی‌اف این مطلب اینجا را کلیک کنید


ثبت نظر

ارسال