تقدیر از هافمن در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری

پنجره‌ایرانیان؛ در «اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری» که یکشنبه 30 مهرماه 96 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد از هافمن تقدیر به عمل آمد.
  • سه شنبه 2 آبان 1396 ساعت 18:8

بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران صنعت و تجارت ایران با عنوان «اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری» توسط دبیرخانه دائمی اجلاس ملی رضایتمندی مشتری و با همکاری مجموعه (QAL) کشور انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخش‌های دولتی و خصوصی 30 مهرماه 1396 باهدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ابوذر ندیمی نماینده مجلس شورای اسلامی و مشاور عالی معاون رئیس‌جمهوری، شهباز حسن‌پور نماینده بردسیر در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصناف مجلس، دکتر ملک اخلاق، رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی نهاد ریاست جمهوری، Mohammad S.Obeidat، استادیار رشته بازاریابی و فروش دانشگاه آمریکایی‌های دوبی، دکتر دلق‌پوش، عضو هیات‌ مدیره سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده ازجمله سخنرانان این اجلاس بودند.

در بخش پایانی این همایش با اهدای لوح تقدیر و تندیس به مهندس حمیدیه مدیرعامل هافمن، از این مجموعه به‌عنوان شرکت برتر در رعایت اصول مشتری مداری تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال