توصیه ها و نکات ایمنی درباره حمل‌ونقل و انبارش پروفیل

بخش تحقیق و توسعه شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان
  • جمعه 2 مهر 1400 ساعت 13:58

کلیه کالاها و اجناس موجود در انبار باید طوری نگهداری شوند که در اثر فشار یا فشردگی و یا براثر تغییر در خواص فیزیکی، شیمیایی و فعل‌وانفعالات دیگر باعث بروز خسارات مالی و جانی نشوند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در حمل‌ونقل محصولات باید به آن توجه داشت، حفظ و رعایت ایمنی محصول است. چراکه اگر محصول ما سالم به دست مشتری نرسد یقیناً باعث کاهش رضایتمندی آن‌ها و به سبب آن کاهش میزان فروش می‌شود. قطعاً میزان حساسیت همه محصولات شبیه به هم نیست و برای هرکدام از آن‌ها باید شرایط ویژه خودش را در نظر گرفت؛ اما همواره باید به این نکته توجه داشت و آن را از اولویت‌های خود در حمل‌ونقل محصولات دانست.

اولین نکته‌ای که باید در خصوص حمل‌ونقل پروفیل به آن توجه کرد، انتخاب ماشین مناسب است. درواقع انتخاب صحیح ماشین بر اساس متراژ و یا وزن کلی است.

در خصوص جابجایی پروفیل در تعداد کم نیز باید دقت کنید تا پروفیل‌ها را به‌صورت دوبه‌دو از قسمت روی پروفیل روی یکدیگر قرار دهید تا اگر آسیبی به پروفیل وارد شد به قسمت پشت پروفیل که اهمیت کمتری دارد وارد شود.

به‌منظور جلوگیری از ضایعات احتمالی و آسیب‌دیدگی پروفیل آلومینیوم شایسته است با رعایت نکات مطروحه زیر در انبار کردن و حفظ و نگهداری پروفیل اقدام شود.

بدیهی است هدف از پرداختن به این موضوع بالا بردن کیفیت محصولات است که در این مورد تاثیر بسزایی خواهد داشت.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال چهاردهم-شماره 168/مهر1400


ثبت نظر

ارسال