برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

پنجره‌ایرانیان؛ دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست مهرماه 1397 با حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی از 15 کشور دنیا و در فضایی بالغ‌بر 55 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
  • یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 17:33

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه امروز بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود. نمایشگاه ایران پلاست تاکنون 12 دوره موفق را پشت سر گذشته است. نگاه آماری به دوره‌های گذشته نشان می‌دهد این نمایشگاه با همه مشکلات و مسائل پیش رو توانسته است روند رو به رشدی را طی کند به‌طوری‌که تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از 294 شرکت داخلی و خارجی در دوره نخست به بیش از 1100 شرکت داخلی و خارجی در دهمین دوره افزایش یافته است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات برگزار شد. قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است. علاوه بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه تشکل‌های مختلفی نیز به‌منظور حضور موثرتر بخش‌های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت شد.

بر اساس توافق صورت گرفته با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران پلاست تا سال 1400 تثبیت شده است. به‌این‌ترتیب این نمایشگاه هرسال در محدوده تاریخ فعلی (مهرماه) برگزار خواهد شد و مشارکت‌کنندگان نمایشگاه می‌توانند برای حضور در دوره‌های آتی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند.

گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان به‌منظور تهیه گزارش و پوشش خبری این رویداد مهم صنعت پلاستیک کشور ضمن حضور در دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست و بازدید از تمامی سالن‌ها به سراغ برخی غرفه‌ها و مشارکت‌کنندگانی که ارتباط نزدیک‌تری با صنعت در و پنجره و صنایع پلیمری داشتند رفته و پای صحبت این عزیزان نشسته است که در ادامه این گزارش و گفتگوها را باهم می‌خوانیم.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 133-آبان97


ثبت نظر

ارسال