گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از برگزاری  نشست آموزشی  انجمن در، پنجره و نما تهران

سه گفتار در یک نشست

پنجره‌ایرانیان؛ انجمن در، پنجره و نمای ساختمان تهران دوره آموزشی با عنوان «سه گفتار در یک نشست» را برگزار کرد.
  • سه شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 16:29

دوره آموزشی «سه گفتار در یک نشست» روز سه‌شنبه 9 مردادماه 97 توسط واحدهای حقوقی و آموزش انجمن در، پنجره و نمای ساختمان تهران و با همکاری سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار شد. در این دوره آموزشی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار ‌شد مهندس علی‌رضا میلانی‌زاده و دکتر حمید سادات هندی پیرامون موضوعات حقوقی و قراردادها مطالب مهمی را به سمع و نظر مدعوین رساندند.

این دوره آموزشی که از ساعت 15 تا 18 روز سه‌شنبه 9 مردادماه در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد با استقبال خوبی از سوی مدیران عامل، معاونان حقوقی و واحد قراردادهای شرکت‌های عضو انجمن همراه شد. دوره آموزشی «سه گفتار در یک نشست» اولین برنامه از سری برنامه‌های آموزشی است که انجمن در، پنجره و نمای ساختمان در نظر دارد با همکاری واحدهای 7گانه خود برای اعضاء برگزار کند. حضور در این نشست‌ها برای تمامی اعضای انجمن آزاد و رایگان است و مدیران شرکت‌ها می‌توانند متناسب با موضوع جلسه افراد مرتبط را جهت حضور در نشست به انجمن معرفی کنند. نشریه پنجره‌ایرانیان ضمن اطلاع‌رسانی زمان و مکان برگزاری نشست‌های آتی، گزارش مفصلی از این نشست‌ها را نیز در نشریه منتشر می‌کند.

خبرنگار پنجره ایرانیان گفتگوهای کوتاهی با برخی از مشارکت‎کنندگان این نشست انجام داد. در ادامه توجه شما عزیزان را به این گفتگوها و نیز گزیده‌ای از مباحث مطرح شده جلب می‎کنیم:

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 131-شهریور97


ثبت نظر

ارسال