گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز

پنجره‌ایرانیان؛ بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی ایران –تبریز از 11 تا 14 اردیبهشت‌ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آذربایجان شرقی برگزار شد.
  • سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 10:24

نمایشگاه ساختمان تبریز اولین نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان در سال 97 بود. سال 97 مطابق رسم سال‌های اخیر به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است. اتفاقی که امیدواریم در حد شعار باقی نماند و با تمهیدات و سیاست‌گذاری‌هایی که در سطح کلان مملکت اتخاذ می‌شود قدمی هرچند کوچک در راه ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات و تولیدات داخلی برداشته شود. برپایی نمایشگاه ازجمله فرصت‌های مناسب برای معرفی کالای داخلی به مشتریان داخلی و خارجی است. استفاده از پتانسیل مناطقی مانند استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در شرایطی که رکود فراگیری صنعت و بازار ساختمان کشور را در خود فرو برده است می‌تواند به بهبود شرایط تا حدودی کمک کند. بیست و سومین نمایشگاه ساختمان تبریز در شرایطی برگزار شد که علاوه بر بارندگی و شرایط نامساعد جوی با چند روز تعطیلی ازجمله نیمه شعبان هم‌زمان شد بااین‌حال میزان استقبال از نمایشگاه قابل‌قبول بود و شرکت‌های مختلفی از سراسر کشور به‌منظور ارائه آخرین دستاوردهایشان در این نمایشگاه مشارکت داشتند. گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان نیز در این رویداد نمایشگاهی حضور یافت و پای درد دل غرفه داران و مدیران مجموعه‌های در و پنجره حاضر در نمایشگاه نشست که در ادامه توجه شما را به مشروح این گپ و گفت‌ها جلب می‌کنیم.

 

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

سؤالات زیر به‌صورت مشترک از مصاحبه‌شوندگان پرسیده شد:

1- ابتدا خود و مجموعه‌تان را معرفی کنید. چندمین دوره حضور در نمایشگاه تبریز را تجربه می‌کنید و در این نمایشگاه چه محصول جدیدی عرضه کردید؟

2- نمایشگاه امسال را ازنظر نحوه برگزاری و میزان استقبال چگونه ارزیابی می‌کنید؟

3- آیا نام‌گذاری سال 97 به نام حمایت از کالای داخلی می‌تواند تاثیر مثبتی روی رونق بازار در و پنجره و از بین رفتن رکود صنعت ساختمان داشته باشد؟

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 128-خرداد97

 


ثبت نظر

ارسال