دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه برگزار شد

پنجره ایرانیان: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده 6 خرداد ماه 1395 برای پوشش خبری نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه، تیم خبری عازم این شهر شد. این نمایشگاه قرار بود از 4 تا 7 خردادماه برگزار شود.
  • یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 11:45

ارومیه یکی از کلان‏ شهرهای زرخیز کشورمان است که بیش از سه هزار سال قدمت دارد، و به عنوان یکی از 19 شهر تاریخی ایران، در یونسکو ثبت شده است. شهری که اکثریت آن را آذری زبان‎ها تشکیل می‎دهند و در کنار آنها مردمانی کردزبان، آشوری، ارمنی و فارس زندگی می‏ کنند. ارومیه یعنی سرزمین تفاهم و همزیستی مسالمت ‏آمیز. به همان اندازه که ارومیه شهر زیبایی است، محل نمایشگاهی آن نیز از زیبایی برخوردار است. چه از نظر موقعیت جغرافیایی و چه از نظر ساخت نمایشگاه ارومیه. نمایشگاه ارومیه در واقع به روی بام ارومیه و در کنار پارک جنگلی این شهر ساخته شده است؛ با چشم‏ انداز بسیار عالی از شهر ارومیه. در کنار همه این‎ها ساخت فنی و البته چشم‏ نواز، سه سالن این نمایشگاه جلوه ‏گری می‏ کند. نمای بیرونی و داخل نمایشگاه بسیار مطلوب بود اما ستاد برگزاری اندکی ضعیف ظاهر شده و از نظر مدیریت سالن‎ها عملکرد آنها چنگی به دل نمی ‏زد. برای ما عجیب بود که برخی غرفه‏ ها فضای راهروها را اشغال کرده بودند. همچنین عملکرد ستاد برگزاری در زمینه تبلیغات و اطلاع ‏رسانی قابل قبول نبود. در مجموع نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه، با وجود تبلیغات ضعیف، با استقبال کم نظیر مردم رو به ‏رو شده بود.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

 تیم خبری نشریه پنجره، مانند همیشه گفتگوی کوتاهی با فعالان صنعت در و پنجره در این نمایشگاه انجام داد که نظر شما را به گزارش خبری و تصویری این نمایشگاه جلب می ‏کنیم:


نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 105 ــ تیر 95


ثبت نظر

ارسال