همزمان با هفتمین نمایشگاه بین ‏‏المللی در و پنجره تهران :

اولین گردهمایی مجموعه نووا ویتا برگزار شد

پنجره ایرانیان: در دومین روز از هفتمین نمایشگاه بین‏‏ المللی در و پنجره تهران جمعی از فعالان و پیشکسوتان صنعت در و پنجره ایران به بلندترین نقطه تهران دعوت شده بودند تا تولد محصولی جدید را جشن بگیرند. رستوران گردان برج میلاد محلی بود که خبر ورود پروفیل نووا ویتا به عرصه یو.پی.وی.سی ایران، به‏ صورت رسمی اعلام شد.
  • چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 13:57

مهندس رضا میراب، مدیر عامل شرکت طلا پروفیل ارس و مهندس کاظمی، مدیرعامل گروه بازرگانی آریان میزبانی این گردهمایی را که در سوم بهمن ماه 1394 برگزار می ‏شد، بر عهده داشتند.در ابتدای این جلسه، مهندس رضا میراب، به‏ عنوان سرمایه ‏گذار مقیم آلمان و مدیر عامل شرکت طلا پروفیل ارس درباره اهداف و ویژگی‏‏ های منحصر بفرد این محصول جدید سخنان کوتاهی را ایراد کرد. وی ابتدا ضمن تشکر از حضور مهمانان به ‏خصوص مهندس عرب‏ باغی، رئیس منطقه آزاد تجاری ارس (جلفا) در این جلسه، ابراز امیدواری کرد که با کمک همه دوستان نووا ویتا بتواند حضوری موفق را در بازار یو.پی.وی.سی ایران داشته باشد.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

مدیر عامل شرکت طلا پروفیل ارس، همچنین در توضیح نام این پروفیل جدید، توضیح داد: «نووا ویتا به زبان ایتالیایی به معنای زندگی جدید است، و ما امیدواریم با تولید این محصول نوین بتوانیم فصل جدیدی را در عرصه ساخت‏ و ساز کشور آغاز کنیم و به کمک همگی شما بتوانیم در مسیر آبادتر ساختن میهن عزیزمان گام برداریم.»
رضا میراب در ادامه ضمن اشاره به مزایای مناطق آزاد، اظهار داشت: «احداث کارخانه در مناطق آزاد منافعی را برای مصرف‏ کنندگان این تولیدات فراهم می‏ کند. برای نمونه شما با خرید این محصولات بخشی از پول خود را که در صورت خرید پروفیل‏ های دیگر باید هزینه کنید، صرفه جویی کرده و می‏ توانید آن را برای توسعه و ارتقای شرکت و کارگاه خود هزینه کنید.»
سرمایه‏ گذار مقیم آلمان نووا ویتا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به هدف مجموعه برای تشکیل خانواده نووا ویتا، گفت: «کل مجموعه نووا ویتا تلاش خواهند کرد تا این محصول را به نحوی در اختیار شما بگذارند که همگی خود را بخشی از خانواده نووا ویتا بدانید و پشتیبانی ما را در همه مقاطع احساس کنید.»
مدیر عامل شرکت طلا پروفیل ارس، در ادامه درباره خصوصیات پروفیل نووا ویتا خاطر نشان کرد: «پروفیل نووا ویتا به ‏صورت اختصاصی برای شرایط جوی ایران و مطابق با اقلیم ایران طراحی شده است. ضمن اینکه به امید خدا در آینده ‏ای نزدیک نوآوری‏ هایی در این زمینه خواهیم داشت و پس از شش ماه برای اقلیم ‏های سردسیر و گرمسیر کشور دو نوع پروفیل متمایز و اختصاصی عرضه خواهیم کرد.»
مهندس میراب در پایان، اظهار امیدواری کرد که همه با هم بتوانیم صنعت ساخت‏ و ساز و نماسازی کشور را به پیش بریم.
در ادامه این گردهمایی، مدیرعامل گروه بازرگانی آریان به ‏عنوان نمایندگی فروش محصولات نووا ویتا در ایران، ضمن خوش ‏آمد گویی به تک تک فعالان این صنعت، جهت تبادل اطلاعات در جلسات کوتاه و متعددی شرکت کرد.
گفتنی است، پیش‏تر مهندس کاظمی در گفتگوی کوتاه خود با پنجره ایرانیان، درباره پروفیل جدید نووا ویتا خبر داده بود که تولید آزمایشی این پروفیل آغاز شده است و تلاش می‏ شود تا پایان بهمن 1394 و پس از سپری کردن دوره ‏های کنترل کیفی، پروفیل نووا ویتا وارد بازار شود.
مدیرعامل گروه بازرگانی آریان با اشاره به این نکته که تولیدکنندگان نووا ویتا بر بوتیک فروشی این پروفیل لوکس تاکید دارند، گفته بود: «در فاز اول سرمایه‏ گذاری 6 خط تولید از برند معروف سینسیناتی اتریش و قالب‏‏ های تکنو پلاست آلمان با سرمایه ‏گذاری شرکت آلمانی و بدون اخذ هیچگونه وام بانکی خریداری و راه‏‏ اندازی شده ‏اند و با هدف استفاده از مواد اولیه و فرمولاسیون شرکت آلمانی که به ‏‏صورت مستقیم وارد منطقه آزاد می ‏‏شود، در صدد تولید یک پروفیل با کیفیت و متفاوت با پشتیبانی و رصد منظم خواهیم بود تا بتوانیم در نهایت پنجره‏ای بی‏‏عیب و نقص و استاندارد را تحویل بازار مصرف دهیم.»
همچنین وی با اشاره به ظرفیت تولید این کارخانه خاطرنشان ساخته بود: «در گام نخست، میزان تولید سالانه را ٣٠٠٠ تن تعیین و برنامه‏‏ ریزی کرده ‏‏‏ایم که البته ظرفیت تولید کارخانه بسیار بالاتر از این میزان است. همچنین در فاز نخست، پروفیل‏‏‏ های سری 60، چهار کاناله به‏ صورت سفید و لمینیت به بازار عرضه خواهد شد. در فاز دوم تولید در سال 1395 نیز سری‏ های 70 پنج کاناله و سری کشویی به سبد محصولی این کارخانه افزوده خواهد شد.»
در پایان این نشست مهمانان به صرف شام مورد پذیرایی قرار گرفتند.

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 101و102 ــ اسفند 94


ثبت نظر

ارسال