مسکن مهر پردیس زیرساخت ندارد

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس با تاکید بر اینکه مسکن مهر جز تعهدات دولت است و با تغییر اشخاص از لزوم عمل به این تعهد کاسته نمی‌شود گفت: وزارت راه و شهرسازی به تعهدات مسکن مهر توجه ندارد و ظاهرا در دولت اراده ای برای ادامه پروژه مسکن مهر دیده نمی‌شود.
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:48

فاطمه آلیا در گفت و گو با خانه ملت در واکنش به اقدام دولت در خصوص تحویل ندادن واحدهای افتتاح شده مسکن مهر پردیس به متقاضیان و موکول کردن این کار به سال آینده، گفت: مردم ما از انجام کارهای تبلیغی و نمایشی راضی نیستند، باید کاری را که واقعا انجام شده است به عنوان عملکرد بیان کرد.

تاخیر دولت در تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر پردیس

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اخیرش از پروژه مسکن مهر پردیس، تصریح کرد: در آخرین بازدیدی که از پروژه مسکن مهر پردیس داشتیم ، واحدها آماده بودند اما زیرساخت‌های لازم فراهم نیست، در همین بازدید مسئولان قول دادند نواقص موجود تا بهمن ماه و حداکثر تا پایان سال رفع و واحدها تحویل مردم شود. این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه  مردم به تحویل واحدها خیلی امیدوار شدند افزود: اکثر متقاضیانی که برای مسکن مهر پردیس ثبت‌نام کرده‌اند از اقشار کم درآمدند اما متاسفانه دولت به تعهدات خود عمل نمی‌کند.

آلیا با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه برای گرفتن امتیازهای آب، برق و گاز مسکن مهرپردیس به موقع اقدام نکرده‌اند، تاکید کرد:  بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی نسبت به تعهداتش در حوزه مسکن در سوالات و تذکرات و نطق‌های نمایندگان در صحن علنی مجلس به وزیر راه و شهرسازی  بسیار مشهود است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس با تاکید بر اینکه مسکن مهر جز تعهدات دولت است، افزود: حالا اگر دولت یا وزیر عوض شده است چیزی تغییر نکرده و با عوض شدن اشخاص نباید دولت نسبت به  تعهداتی که  به مردم  دارد بی‌توجهی کند.

آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر هرج و مرج ایجاد کرد

وی با اشاره به اینکه وزیر راه وشهر سازی نسبت به تعهدات مسکن مهر توجه لازم را ندارد و به این تعهدات عمل نمی‌کند، گفت: ظاهرا اراده‌ای در دولت دولت یازدهم به خصوص در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که می‌خواهند هرکاری را که در دولت قبل انجام شده است سیاه‌نمایی کنند و  این درست و پسندیده نیست.

آلیا با اشاره به آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر از سوی دولت تصریح کرد: با این اقدام دولت از یک طرف هرج و مرج زیادی در بخش مسکن بوجود آمده است از طرف دیگر مردمی که با هزار خون و دل توانستند اقساط  خود را  برای تحویل گرفتن مسکن آماده کنند، نسبت به مسکن مهر و تحویل آن دچار تردید و نگرانی شدند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس  با تاکید بر اینکه مسئول و متولی بخش مسکن وزارت راه وشهرسازی است، افزود: اگر اعلام کردند واحدها را به مردم تحویل می‌دهند، مراسم افتتاحیه می‌گیرند باید نظارت شود تا نواقص برطرف شده و واحدها به مردم تحویل داده شود نه اینکه فقط کار نمایشی و تبلیغی صورت گیرد. عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه دولت یازدهم نام خودش را دولت امید گذاشته است پس باید کاری کند که امید مردم ناامید نشود، تصریح کرد: در شرایطی که اجاره‌ها سرسام آور است، کسانی که زندگی و امید خود را برای تحویل گرفتن مسکن مهر گذاشتند در حال ثانیه و روز شماری تحویل این خانه‌ها هستند و دولت باید هرچه سریعتر در این باره پیگیری کند.

به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ما همیشه به وظیفه خود عمل کرده‌اند، این مسئولان هستند که باید نسبت به وظایف و تعهداتی که به مردم دارند توجه کنند. نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس  شورای اسلامی یادآورشد: در بازدیدی که از پروژه مسکن مهر اسلام شهر و پردیس داشتیم مجمع نمایندگان از مسئولین خواستند تا نواقص پروژه را رفع  کرده و واحدها را  به موقع به مردم تحویل دهند.


ثبت نظر

ارسال