افزایش ظرفیت تولید آبایان پروفیل به 2000 تن در ماه

پنجره‌ایرانیان؛ مجموعه آبایان پروفیل با اجرای برنامه توسعه‌ای و افزایش خطوط اکسترودر، ظرفیت تولیدش را به بیش از سه برابر و بالغ‌بر 2000 تن در ماه افزایش داد.
  • یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 17:33

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، مدیرعامل آبایان پروفیل با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه اظهار کرد: مجموعه آبایان از اواخر سال 96 که فعالیت تولیدی‌اش را آغاز کرده همواره درحال‌توسعه بوده به‌نحوی‌که ظرفیت اولیه 200 تا 300 تن را امروزه به حدود 600 تن در ماه رسانده است. در سال جدید نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و زیرساخت‌هایی که فراهم‌شده با اضافه کردن سوله و سالن تولیدی به مساحت 10000 مترمربع، تعداد خطوط تولید اکسترودر مجموعه را نیز به 13 خط افزایش خواهیم داد. از این 13 خط تولید، 11 خط به تولید پروفیل دروپنجره، یک خط به تولید ورق فومیزه و یک خط به تولید تایل‌های 60 *60 سقف کاذب اختصاص خواهد یافت.

مسگرنژاد افزود: در ادامه طرح توسعه‌ای مجموعه آبایان در نظر داریم برخی ملزومات جانبی مثل گسکت ها و لاستیک‌ها را که از بیرون تهیه می‌کردیم را در داخل مجموعه تولید کنیم که ماشین‌آلات و خطوط این محصولات نیز خریداری‌ شده و به‌زودی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید. اضافه کردن 6 قالب کشویی و چند قالب جانبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که مقدمات آن فراهم‌شده و در قالب همین طرح توسعه‌ای به سبد محصولات ما اضافه خواهند شد. درمجموع با این افزایش خطوط و توسعه محصولات، ظرفیت تولید نهایی مجموعه آبایان به بیش از 2000 تن در ماه افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، گروه تولیدی آبایان پروفیل، در زمینه تولید مقاطع پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی با برندهای «آبایان» و «گرین» در شهر دزفول استان خوزستان فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال