تولید و عرضه اسپانیولت در یراق‌سازان ماکو

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی یراق‌سازان ماکو تولید و عرضه اسپانیولت تک‌حالته را در کشور آغاز کرد.
  • دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 11:6

مدیرعامل گروه صنعتی یراق‌سازان ماکو با اعلام این خبر به خبرنگار پنجره‌ایرانیان گفت: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در سال‌های گذشته به‌ویژه سال 97 در زمینه مسائل ارزی، گمرک و واردات کالا برای فعالین بخش بازرگانی یراق‌آلات دروپنجره به وجود آمد، در سال 98 ورود به بخش تولید یراق‌آلات را در مجموعه ماکو پی‌وی‌سی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کردیم که در مرحله اول، تولید و عرضه یراق‌آلات اسپانیولت تک‌حالته را در برنامه داریم.

مهندس امیرحسین قدسی در ادامه افزود: تمامی محصولات ما با برند ماکو به بازار عرضه می‌شود و طبق زمان‌بندی دوساله‌ای که در بخش تحقیق و توسعه مجموعه صورت گرفته است، محصولاتی مانند لولاهای رگلاژی تک‌حالته، لولای دوحالته، سیستم دوحالته، سیستم در، کانکتورها و دستگیره‌ها نیز در مراحل بعدی کار و تا سال 1400 به‌مرور به سبد کالایی تولیدی مجموعه افزوده خواهند شد.

گفتنی است، مجموعه «ماکو پی‌وی‌سی» فعالیتش را از سال 1381 در زمینه تولید دروپنجره‌های دوجداره یوپی‌وی‌سی، واردات یراق‌آلات، ملزومات و پروفیل یوپی‌وی‌سی با مدیریت آقای علی قدسی در منطقه ویژه اقتصادی ماکو آغاز کرد. «گروه صنعتی یراق‌سازان ماکو» ازجمله زیرمجموعه‌های این شرکت است که هم‌اکنون در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج به تولید یراق‌آلات دروپنجره یوپی‌وی‌سی می‌پردازد.

 


ثبت نظر

ارسال