دوره‌های آموزشی نظام فنی اجرایی کشور در تابستان 98

پنجره‌ایرانیان؛ دوره‌های آموزشی نظام فنی اجرایی کشور در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
  • شنبه 18 خرداد 1398 ساعت 11:46

به اطلاع می‌رساند دوره‌های آموزشی نظام فنی اجرایی کشور مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی در تابستان سال 1398 برگزار می‌شود. این موسسه به استناد مواد 10 و 11 اساسنامه خود، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تبصره ذیل ماده 59 قانون مدیریت خدمات کشوری به افرادی که مراحل آموزشی را با موفقیت طی نمایند گواهینامه معتبر ارائه می‌کند.

عناوین دوره‌هایی که در تابستان امسال برگزار می‌شود شامل HSE در مناقصات و طرح‌های عمرانی، به‌کارگیری دستورالعمل حق‌الزحمه خدمات نظارت مشاوران، حقوق پیمان، شرایط عمومی پیمان، مدیریت ادعا، دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل و اصلاحیه آن، آیین‌نامه طبقه‌بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران موضوع تصویب‌نامه 48013 / ت 23251 هـ و آیین‌نامه طبقه‌بندی و تشخیص صلاحیت مشاوران و نحوه تکمیل پرونده در سامانه ساجات است.

دوره‌های یادشده در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری واقع در خیابان باهنر، جمال‌آباد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مراجعه کنید.


ثبت نظر

ارسال