در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر تبریز صورت گرفت؛

تجلیل از هافمن به عنوان کارفرمای سلامت محور   

پنجره‌ایرانیان؛ مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی با حضور خانواده بزرگ هافمن و تجلیل از مدیرعامل هافمن به عنوان کارفرمای سلامت محور برگزار شد.
  • چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 12:32

مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی، مدیران شرکت‌ها و کارخانه‌های برتر، کارگران و ورزشکاران نمونه استان و همچنین خانواده بزرگ هافمن در تبریز برگزار شد.

سخنرانی و خیرمقدم دکتر ژائله ریاست محترم اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی، سخنرانی سید حسینی رئیس اداره کار و‌ تعاون و رفاه اجتماعی استان، کریم صادق زاده، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز، سمساری، مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی و تقدیر از مدیران و مجموعه‌های برتر و اهدای جوایز به کارگران و ورزشکاران نمونه ازجمله برنامه‌های اجراشده در مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان آذربایجان شرقی بود.

در این همایش شرکت هافمن به عنوان کارفرمای سلامت محور و واحد نمونه پیشرو در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی انتخاب شد و از مهندس حمیدیه، مدیرعامل این مجموعه با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، هفته کار و کارگر هرساله از 5 لغایت 11 اردیبهشت‌ماه در راستای ارج نهادن به مقام شامخ کارگران در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

 

 


ثبت نظر

ارسال