هافمن برگزیده همایش ملی رضایتمندی مشتری شد

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت هافمن، لوح تقدیر طلایی «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را با بالاترین امتیاز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.
  • شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 9:21

این لوح طلایی، طی مراسمی که شب چهارشنبه 28 فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به مهندس حمیدیه، مدیرعامل هافمن اهدا شد.

لوح و تقدیرنامه همایش رضایتمندی مشتری بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف‌کننده، انطباق ضوابط تعیین‌شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه‌شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف‌کنندگان (CRM) به هافمن تعلق گرفته است.

این همایش با حضور نمایندگان، روسای فراکسیون‌ها و استادان و هیات ‌داوران این همایش از جمله دکتر ابراهیمی، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، دکتر محجوب، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات و رئیس فراکسیون کار ـ کارگر و با حضور صاحبان صنایع در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در اختتامیه این همایش و پس از ابلاغ بیانیه انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتری لوح‌های تقدیر به صاحبان صنایع منتخب اهدا شد. لوح تقدیر شرکت هافمن را به نیابت از مهندس حمیدیه، آقای سیاوش نیا، مدیر روابط عمومی این مجموعه دریافت کرد.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال