در اجلاس «طرح انتخاب ملی»؛

سیمرغ زرین بر شانه دیوا نشست

شرکت تولیدی صنعتی پروفیل دیوا در اجلاس «طرح انتخاب ملی» مفتخر به دریافت سیمرغ زرین و لوح تقدیر شد.
  • چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 5:32

شرکت تولیدی صنعتی پروفیل دیوا در بزرگ‌ترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، نشان ملی رتبه نخست برترین محصول محافظ در برابر آلودگی صوتی و محیطی در صنعت دروپنجره را با دریافت سیمرغ زرین و لوح تقدیر به خود اختصاص داد.

اجلاس «طرح انتخاب ملی» با موضوع توسعه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، تولید و صادرات برترین شرکت‌های ایران و بررسی نقش‌آفرینی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دوران تحریم با حضور مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس روز یکشنبه 12 اسفندماه سال جاری در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس که می‌توان از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران یاد کرد، مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور توسعه کارآفرینی و اشتغال، سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، از مهندس شجاعی مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی پروفیل دیوا و این مجموعه به‌عنوان شرکتی نوآور درزمینه تولید ملی و مدیریت خلاق با اهدای لوح تقدیر و سیمرغ زرین تجلیل شد.

در این مراسم مشاور رئیس‌جمهوری در اجلاس «طرح انتخاب ملی» اعلام کرد که دولت ۱۰ روز پیش آیین‌نامه بورس بین‌الملل را که بورس پنجم کشور است، تصویب کرد.

مرتضی بانک، مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان این‌که سرمایه بورس بین‌الملل هم داخلی و هم خارجی و احتمالاً مشارکت دو طرف ۵۰ درصد است، اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی بورس پنجم این است که فعالیت‌های آن با مکانیسم‌ها و زبان بین‌المللی انجام می‌شود و ضمانت‌های قوی در کنار خود دارد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری، کاهش ریسک است، از سرمایه‌گذاری ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی در مناطق آزاد در پنج سال گذشته و ۱۱۷ میلیارد دلار صادرات در این مدت در این مناطق خبر داد.

بانک همچنین از ایجاد نیم میلیون شغل در مناطق آزاد تاکنون خبر داد و گفت: ۲۶۰۰ واحد صنعتی، خدماتی و گردشگری در مناطق آزاد مشغول به کار هستند و ۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده است.

گفتنی است، شرکت تولیدی و صنعتی دیوا، تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره‌ یو.‌پی.‌وی.‌سی و محصولات چوب پلاست (WoodPlast) از آذرماه ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۵ هکتار در شهرک صنعتی بندپی شرقی بابل شروع به‌کار کرده است.

 

 

 

 

 

 


نظرات

امین جهان بین

بسمه تعالی دوست وبرادر شریف وارجمند جناب آقای مهندس امین شجاعی ،بابهترین تبریکات وتحیّات محضرآن جناب عالی،شایسته است همگان بدانند توسعه صنعت وگردش تولیدبه نحوعالی درشرایط سختِ تحریم مدیون درایت وبینش فنی وکارشناسی مدیران وفعالان عرصه اقتصادی است که این مهم میسرنمی گردد جز باتوان علمی وتجربی فرهیختگانی چون حضرت عالی. برخودمی بالیم به یمن چنین فرزندان قابلی در میهن اسلامی که تعهدشان گره خورده باپیشرفت کشور وچرخ صنعت باچرخش ذهن پویای شماهمواره درحرکت وجاریست. "بابهترین آرزوها" امین جهان بین ایلام_دهلران

ثبت نظر

ارسال