با نزدیک شدن به انتخابات اتاق بازرگانی صورت گرفت؛

حمایت رئیس هیات مدیره ویستابست از مهندس صفایی

پنجره ایرانیان؛ در پی کاندیدا شدن مهندس محسن صفایی در انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، مهندس اقدامیان عضو انجمن صنایع تولید کنندگان پروفیل در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران و رئیس هیات مدیره شرکت ویستابست، با صدور اطلاعیه‌ای از وی حمایت کرد.
  • یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 0:1

متن اطلاعیه مهندس اقدامیان به شرح زیر است:

مهندس محسن صفایی، عضو انجمن صنایع پروفیل یوپی‌ وی‌سی ایران و مدیرعامل شرکت همارشتن برای حضور در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی نامزد شده و فرصتی است برای فعالان صنعت دروپنجره یو.پی.وی.سی که با انتخاب او، صدای خود را از طریق بزرگترین نهاد بخش خصوصی تهران و ایران به گوش مسئولان برسانند.

اعضای صنعت دروپنجره یو.پی.وی.سی ایران و البته سایر فعالان اقتصادی برای اینکه در پارلمان بخش خصوصی صاحب کرسی و رای باشند، می‌توانند با انسجام و همبستگی خویش در انتخابات آینده اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران از مهندس صفایی به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین چهره‌های صنعت حمایت کنند.

به همین منظور با اعلام حمایت خود از تمامی کسانی که دارای کارت بازرگانی معتبر بوده، درخواست می‌شود تا به کمپین حمایت از مهندس محسن صفایی بپیوندند.

اینجانب محمد جواد اقدامیان، عضو انجمن صنایع تولید کنندگان پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی ایران و رئیس هیات مدیره شرکت ویستابست، ضمن حمایت خود از مهندس صفایی در انتخابات پیش روی پارلمان بخش خصوصی ایران که 11 اسفندماه امسال برگزار می‌شود، استدعا دارم  جهت حمایت از تنها نامزد صنعت دروپنجره در انتخابات پیش رو، تصویری از کارت بازرگانی را برای اینجانب در واتس آپ ارسال کنند.

گفتنی است، زمان قانونی برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر یازدهم اسفندماه است.

 


ثبت نظر

ارسال