اعطای نمایندگی شرکت آلومینیوم حکمت

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت حکمت به‌منظور گسترش دامنه فعالیت‌های خود و در راستای دستیابی همه مردم کشور به محصولات و خدمات باکیفیت این مجموعه، از سراسر ایران نمایندگی می‌پذیرد.
  • دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 19:21

این شرکت که اخیرا پروفیل خود را با برند حکمت به بازار عرضه کرده است، با صدور اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد که با توجه به راه‌اندازی خط تولید و رنگ پروفیل آلومینیوم از سال 1396 و در راستای گسترش فعالیت خود و به‌منظور دسترسی ساده‌تر به محصولات و خدمات باکیفیت این مجموعه اقدام به اعطای نمایندگی فعال و پویا در سراسر کشور کرده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

محصولات و خدماتی که آماده کرده‌ایم در مناطق تحت پوشش ما مورد استفاده مشتریان قرار می‌گیرد ولی برای ارائه محصولات و خدمات باکیفیت و کمیت بیشتر در دامنه وسیع‌تر جغرافیایی، نیازمند همکاری علاقه‌مندان به موضوع کاری‌مان در شهرهای مختلف هستیم. برای اینکه همکاری‌های بلندمدت و پایداری را با طرف‌های همکاری برقرار کنیم برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت داده‌ایم تا نمایندگان ما بتوانند منافع بالایی را از محل تعامل با ما کسب کنند، نمایندگان ما عضوی از خانواده کسب‌وکار «حکمت» هستند و همواره خود را مکلف به حمایت و پشتیبانی از آنها می‌دانیم. اگر علاقه دارید تا نماینده ما در شهر محل سکونت خود باشید با ما در ارتباط باشید، امیدواریم بتوانیم باهم به توافق رسیده و همکاری‌های سودمند و بلندمدتی را آغاز کنیم.

گفتنی است، شرکت حکمت از سال 1347 شروع به ساخت در و پنجره آلومینیوم کرده و در سال 1360 اولین طرح اختصاصی خود را به انجام رسانیده است. این مجموعه در سال 1378 در جهت توسعه تولیدات و بالا بردن ظرفیت تولید خود مبادرت به خرید و تجهیز کارخانه دروپنجره‌سازی کرد و با توجه به تجربه و حساسیت موجود در زمینه کیفیت پروفیل، در سال 1396 خط تولید و رنگ پروفیل را نیز در دستور کار خود قرار داده است. در حال حاضر تولیدکننده پروفیل حکمت یکی از شرکت‏‌های معتبر و فعال در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم در کشورمان به شمار می‎آید.

 

 


ثبت نظر

ارسال