عرضه یک محموله پروفیل احتکار شده در قزوین

پنجره‌ایرانیان؛ یک محموله پروفیل در و پنجره دوجداره که به‌عنوان کالای احتکار شده در قزوین کشف شده بود روز سه‌شنبه روانه بازار شد.
  • چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 12:2

به گزارش ایرنا، این محموله که با ارزش 11 میلیارد ریال و بیش از 60 هزار مترمربع در یکی از انبارهای قزوین کشف شده بود امروز بین واحدهای صنفی تولیدکننده در و پنجره دوجداره توزیع شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام احمد کرمی سرپرست دادستانی قزوین، محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین و سیامک بابایی فر سرپرست معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی در حاشیه توزیع پروفیل‌های احتکار شده، گفت: به شهروندان اطمینان کامل می‌دهیم که کالاهای کشف شده در انبارهای استان بلافاصله پس از رسیدگی و قیمت‌گذاری در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

سرپرست دادسرای قزوین در ادامه افزود: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده به‌صورت شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.

سرپرست دادسرای قزوین در پایان بیان داشت: تذکرات لازم توسط مقامات قضایی و مسئولان دستگاه‌های نظارتی به محتکران داده شده است و چنانچه این محتکران به اقدامات خود ادامه دهند در صورت شناسایی منتظر برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی باشند.


ثبت نظر

ارسال