دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌کند؛

اولین همایش بین‌المللی معماری و شهرسازی جهان اسلام

پنجره‌ایرانیان؛ اولین همایش بین‌المللی «معماری و شهرسازی جهان اسلام در عصر جهانی‌شدن» در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 3 مهر 1397 ساعت 15:31

اولین همایش بین‌المللی معماری و شهرسازی جهان اسلام در عصر جهانی‌شدن از 23 تا 24 آبان ماه 1397 توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تبریز برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این همایش به‌صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می‌توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنید.

محورهای اصلی همایش شامل هویت اسلامی و هویت جهانی، رابطه آن‌ها در معماری و شهرسازی جوامع اسلامی، بافت‌ها و بناهای تاریخی در جوامع اسلامی و چالش جهانی‌شدن، هویت محلی، ملی و جهانی در معماری و شهرسازی، کالایی شدن معماری و شهر و چالش جوامع اسلامی، جامعه شبکه‌ای و معماری و شهرسازی اسلامی (بازتعریف محله، شهروند، ...)، جایگاه ارزش‌های اسلامی (عدالت، زیبایی، امنیت، ...) در معماری و شهرسازی جوامع اسلامی در عصر جهانی‌شدن، رویه‌ها و الگوها در معماری و شهرسازی اسلامی در عصر جهانی‌شدن (منطقه‌گرایی، توسعه پایدار، پست‌مدرن، ...؟)، مدل‌ها در معماری و شهرسازی اسلامی در عصر جهانی‌شدن و معماری و شهرسازی تبریز و پدیده جهانی‌شدن است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه هنر اسلامی تبریز مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال