نام همارشتن در لیست دارندگان گواهینامه رال آلمان قرار گرفت

پنجره‌ایرانیان؛ نام گروه صنعتی همارشتن که پیش از این موفق به دریافت گواهینامه معتبر رال(RAL)  از کشور آلمان شده بود در سایت این موسسه و لیست دارندگان این گواهینامه متعبر قرار گرفت.
  • شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 12:25

پروفیل همارشتن از آغاز ورود به بازار ایران همواره یکی از پیشگامان کیفیت در این عرصه به شمار می‏ رفته است. این پروفیل سال گذشته موفق به دریافت گواهینامه معتبر رال از کشور آلمان شده است. هرچند محصولات همارشتن سال‏ ها پیش مورد تایید مراجع رسمی رال قرار گرفت، اما وجود تحریم ‏های ناجوانمردانه مانع از صدور این گواهینامه شده بود.

موسسه SKZ با بیش از 55 سال سابقه به‌عنوان بزرگ‌ترین موسسه مرتبط با صنعت پلاستیک در آلمان به‏ عنوان یکی از معتبرترین مراکز آزمایشگاهی در صنعت پلاستیک در جهان به شمار می‏ رود. علامت SKZ یک علامت کیفیت است که توسط موسسه مذکور پایه‏ گذاری شده است. این علامت برای محصولات مختلفی که مورد آزمون قرارگرفته‏ و به‏ طور موفقیت ‏آمیزی آزمون‏ ها را پشت سر گذاشته ‏اند به‌منظور تایید، نظارت و مطابقت محصول با الزامات کیفی اعطا می ‏شود.

گفتنی است، گروه صنعتی همارشتن به ‏عنوان یکی از باسابقه‏ ترین شرکت‏ ها درزمینه تولید پروفیل‏ های پنجره پلاستیکی در ایران همواره درصدد بالا نگه‌داشتن سطح کیفی محصولات خود بر طبق استانداردهای جهانی بوده است و در راستای تایید این امر و حصول کیفیت جهانی پروفیل پنجره یو.پی.وی.سی موفق به گذراندن آزمون‏ ها و ممیزی‏ های موردنیاز برای پروفیل‏ های پنجره پلاستیکی بر اساس بالاترین سطح الزامات کیفی در این زمینه یعنی RAL GZ 716A گردیده و این گواهینامه را که تضمین‏ کننده کیفیت جهانی پروفیل همارشتن است کسب کرده است.


ثبت نظر

ارسال