در دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی؛

از آکپا ایران به‌عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد

پنجره‌ایرانیان؛ در دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی از شرکت آکپا ایران به‌عنوان کارآفرین نمونه تجلیل به عمل آمد.
  • شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 21:27

دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی 6 مردادماه 97 در سالن آمفی‌تئاتر پتروشیمی تبریز با حضور مسئولان استانی و با تجلیل از کارآفرینان برتر استان برگزار شد. در دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی از 15 کارآفرین نمونه این استان تجلیل شد. در این همایش مهندس غلامرضا حکیمی، مدیرعامل شرکت آکپا ایران نیز به‌عنوان کارآفرین برتر استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

در این مراسم دکتر مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر جا دولت‌ها در سرمایه‌گذاری مداخله کردند، موفق نشدند، گفت: دولت نمی‌تواند بنگاهداری کند و کارآفرینی، اشتغالزایی و تولید صنعتی، به‌طور قطع باید توسط بخش خصوصی انجام گیرد زیرا در غیر این صورت دچار اشتباهات متعددی خواهیم شد.

در دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی، مجموعا 9 نفر به‌عنوان کارآفرین برتر استانی، 5 نفر به‌عنوان کارآفرین شایسته و یک نفر به‌عنوان کارآفرین برجسته استانی انتخاب شدند، که در این مراسم از آقای غلامرضا حکیمی، مدیرعامل شرکت آکپا ایران، به‌عنوان کارآفرین برتر، که در زمینه پروفیل‌های آلومینیوم اختصاصی و ترمال‌بریک در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی فعال است، تقدیر به‌عمل آمد.

شرکت صنایع آکپا ایران کیش در سال 1387 در زمینی به مساحت بیش از 30 هزار مترمربع در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز احداث شد. این شرکت با مشارکت شرکت آکپای ترکیه که در زمینه تولید پروفیل‌های آلومینیوم سابقه 20 ساله دارد، شروع به کار کرده و در این مدت کوتاه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، همکاری متخصصان خارجی و تکیه‌بر دانش و تجربه مدیران مجموعه خود توانسته است بیشترین حجم تولید پروفیل‌های اختصاصی آلومینیوم کشور را به خود اختصاص دهد.

آکپا ایران تولیدکننده انواع پروفیل‌های اختصاصی و ترمال بریک، یراق‌آلات، انواع رنگ الکترواستاتیک، دکورال و آنادایز، ارائه مشاوره و راه‌اندازی خط تولید در و پنجره و همچنین فروش ماشین‌آلات ساخت در و پنجره، در سال 89 نیز به‌عنوان واحد نمونه صنعتی و کارآفرین نمونه در آذربایجان شرقی شناخته شد.

این شرکت در طول فعالیت خود موفق به اخذ گواهی‌نامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گواهینامه ISO 9001 - 2008 و استاندارد ملی ایران و CE اروپا شده است.

آکپا ایران با ظرفیت تولید 900 تن در ماه و 10000 تن سالیانه رتبه اول تولید را به خود اختصاص داده و محصولات خود را علاوه از بازارهای داخلی به کشورهای هم‌جوار، نظیر جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان، عراق و ارمنستان صادر می‌کند.


ثبت نظر

ارسال