در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت‌ و معدن لرستان؛

همارشتن واحد صنعتی نمونه شد

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی همارشتن در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن لرستان واحد صنعتی نمونه شد.
  • یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 21:58

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی همارشتن، در مراسمی که روز دوشنبه 1 مرداد در جریان سفر محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و هیات بلندپایه اقتصادی کشور به لرستان برگزار شد، از 19 صنعتگر و تولیدکننده لرستانی تجلیل به عمل آمد. در این مراسم گروه صنعتی همارشتن نیز مطابق سالیان گذشته موفق به دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت‌ و معدن لرستان گفت: 21 سال قبل روز صنعت و معدن در شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب شد و در طول این سال‌ها با برگزاری سمینارهای مختلف عملکرد یک‌ساله دولت و فعالان اقتصادی ارزیابی‌ شده و عمده فشارهای تحمل شده توسط همین فعالان بوده است.

محمدرضا صفی‌خانی افزود: در این همایش از 19 نفر از صنعتگران و تولیدکنندگان لرستان تجلیل خواهد شد؛ تولیدکنندگانی که در شرایط کنونی و با فراز و نشیب‌های موجود همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: امسال با مشکلات جدی مواجه هستیم و بسیاری از واحدهای ما با مشکل تامین مواد اولیه روبه‎رو هستند، درنتیجه حفظ واحدهای صنعتی، افزایش ظرفیت و حمایت از واحدهای موفق سیاست اصلی ما بوده و برای تحقق این هدف نیاز به حمایت ملی داریم البته صنعتگران و تولیدکنندگان همچون گذشته از این شرایط سخت عبور خواهند کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان در پایان گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی لرستان واحدهای تحقیق و توسعه خود را فعال کرده و به دنبال افزایش ظرفیت هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان شرایط برای توسعه هر چه بیشتر بخش صنعت استان مهیا شود.


ثبت نظر

ارسال