عرضه شیشه‌های سانرژی توسط شیناسازه آریانا

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت شیناسازه آریانا شیشه‌های سانرژی را به بازار عرضه می‌کند.
  • دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 5:52

حسن سعیدی، مدیر ارشد گروه شرکت‌های شینا در گفتگو با پنجره‌ایرانیان با اشاره به ویژگی‌های این نوع شیشه، اظهار کرد: شیشه‌های سانرژی (سان‌انرژی) که به خاطر ظاهر فوق‌العاده و راحتی بصری مشهور هستند، بازتاب نور با گستره رنگی وسیع در سطح پایین دارند. این گستره از شیشه با پوشش سخت (Hard-Coated) با کنترل نور خورشید (نوع A طبق آیین‌نامه EN1096-1) راحتی بصری مناسبی را با تلفیق عملکرد low E (پایین U value) و خصوصیات کنترل نور خورشید بالا (ضریب انتقال نور خورشید پایین) تضمین می‌کند.

سعیدی افزود: این شیشه همچنین به آرشیتکت‌ها و تولیدکنندگان شیشه امکان خلاقیت فراوانی می‌دهد تا از یک شیشه به چند طریق استفاده کنند؛ شیشه تک جداره، در و پنجره‌های دو و سه جداره، لمینیت، خم، سخت شده، لعابی و غیره. به دلیل تکنولوژی پیرولیتیک، این طیف متفاوت از انواع شیشه، عملکرد نوری، انرژی و عایق گرمایشی خوبی ایجاد می‌کند و فرآوری آسانی دارد. (تکنولوژی پیرولیتیک عبارت است از پروسه صنعتی درهم شکستن مولکول‌های بزرگ پلاستیک یا لاستیک به مولکول‌های کوچک‌تر روغن، گاز و کربن سیاه)

مدیر شینا در خصوص مزایای این نوع شیشه گفت: از دیگر مزایای شیشه‌های سانرژی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دوام در انبار به مدت نامحدود.

2- به دلیل ویژگی‌های Low E، مقدار U-Value این شیشه 1,8 W/SqmK است و می‌توان آن را با شیشه low E ثانویه به‌منظور کاهش بیشتر U-Value ترکیب کرد. (هر چه U-Value پایین‌تر باشد راحتی بصری بیشتر است).

3- شیشه سانرژی به دلیل ضریب انتقال نور خورشیدی پایینی که دارد هزینه‌های تهویه هوا را کاهش می‌دهد.

سعیدی در پایان با اشاره به کاربری‌های این نوع شیشه توضیح داد: این شیشه برای کاربری بیرونی ازجمله نماهای ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و... مناسب است و می‌توان در تمامی پروژه‌های بزرگ و کوچک ساختمان‌سازی از شیشه‌های سانرژی استفاده کرد.

گفتنی است، شرکت شیناسازه آریانا در زمینه بازرگانی یراق‌آلات، مهندسی نماهای مدرن و تجهیزات شیشه و نما فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال