نمایشگاه ایران در عشق آباد اسفندماه برگزار می‏ شود

پنجره ایرانیان: جهت ثبت‏ نام در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ صنعتی و بازرگانی ایران در عشق ‏آباد ترکمنستان تا 15 بهمن 1394 فرصت باقی است.
  • سه شنبه 29 دی 1394 ساعت 8:54

بر اساس اخبار رسیده، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ صنعتی و بازرگانی ایران در عشق‏ آباد ترکمنستان را از 4 تا 6 اسفندماه 1394 برگزار خواهد کرد.

این نمایشگاه که با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان در مساحتی نزدیک به دوهزار مترمربع برگزار می ‏شود، با هدف توسعه و افزایش حجم صادرات غیرنفتی کشور و به ‏منظور برقراری امکان مراودات و مبادلات تجارب فی ‏مابین تجار و بازرگانان ایران ترکمنستان، به ‏ویژه حضور موثر در انجام معاملات تهاتری مبنی بر دریافت گاز و ارسال کالا و خدمات به کشور ترکمنستان برنامه ‏ریزی شده است.

ثبت‏ نام برای شرکت در این نمایشگاه آغاز شده و متقاضیان تا 15 بهمن ماه سال جاری می ‏توانند برای حضور در این نمایشگاه اقدامات لازم را به‏ عمل آورند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ صنعتی و بازرگانی ایران توسط شرکت پارس پگاه تجارت و در محل نمایشگاه‏ های بین‏ المللی عشق‏ آباد برگزار می ‏شود.

برای اطلاعات بیشتر از نمایشگاه لطفا اینجا را کلیک کنید.


ثبت نظر

ارسال