افزایش 100 درصدی پیچ‌های تایوانی MAX

پنجره ایرانیان: شرکت بازرگانی پیچ مکث(کرپیران پیچ) از افزایش 100 درصدی واردات پیج‌های تایوانی MAX جهت استفاده در مونتاژ در و پنجره‌های دوجداره خبر داد.
  • پنجشنبه 18 دی 1393 ساعت 12:21

بازرگانی پیچ MAX تایوان، جهت جوابگویی هرچه بیشتر به مصرف کنندگان خود در صنعت در و پنجره های UPVC، حجم واردات خود را در ماه های آینده چند برابر کرده است.این شرکت در نظر دارد از طریق شرکتهای وارد کننده یراق و یا پخش کننده های یراق آلات در و پنجره های UPVC پیچهای خود را در بازار عرضه کند .

به گزارش پنجره ایرانیان این شرکت وارد کننده، اقدام به رایزنی با دیگر شرکتهای صاحب نام و بزرگ این صنعت داشته و به نتایج قابل توجهی رسیده است. گفتنی است بزودی نام آن این شرکت ها اعلام و از این طریق محصولات شرکت بازرگانی پیچ MAX به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه این گزارش آمده است شرکت ها و فروشندگانی که علاقه مند فعالیت در این عرصه می باشند می توانند به عنوان نمایندگان فروش این شرکت فعالیت کنند. لازم به ذکر است که پیچ های این شرکت خوشنام ضمن کیفیت بالا از 6 ماه گارانتی نیز برخوردار هستند. در ادامه ی این گزارش به نقل از روابط عمومی بازرگانی پیچ MAX خواص این پیچ ها این گونه مطرح شده اند: نوع متریال مفتول C1022 نوع سختکاری کربن استیل نوع آبکاری رو کش گالوانیزه اسیدی با 20 میکرون ضخامت همراه با استپر زیر گل پیچ جهت محکم شدن پیچ بسته بندی پکهای 1000 عددی همراه با آچار چهارسو دو طرفه  همچنین روابط عمومی این شرکت با اشاره به شعار : آینده از آن کسانی است که کیفیت را فدای قیمت نمیکنند.  بازرگانی پیچ MAX  را برندی تک و صاحب آینده ای درخشان دانست.


ثبت نظر

ارسال