KALE حامی مالی ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران

شرکت KALE و نوید تجارت ارسام به مناسبت دومین سال تاسیس دفتر مشترک المنافع و حضور مستقیم خود در بازار ایران و همچنین در راستای حمایت هرچه بیشتر از تولید کنندگانی که از محصولات این شرکت استفاده می کنند؛ به عنوان حامی مالی ششمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع حضور خواهد داشت .
  • یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 15:7

به گزارش پنجره ی ایرانیان:  آقای جم آلپاسلان ( Cem Alpalsan) مدیر کل صادرات ، عضو هیات مدیره و آقای آکین جیمن ( AKIN CIMEN) مدیر ارتباط با مشتری شرکت KALE در طول زمان برگزاری نمایشگاه , در غرفه این شرکت حضور خواهند داشت. به همین منظور کلیه علاقه مندان به ارائه انتقادات، پیشنهادات و همچنین جلسه حضوری با مدیران ارشد این شرکت می توانند درخواست و زمان ملاقات خود را کتبا به اطلاع این دفتر برسانند.
گفتنی است شرکت نوید تجارت از دو سال پیش همکاری خود را با گروه صنعتی KALE آغاز کرده و در دفتر مشترک المنافع ایران به عنوان عضو این گروه صنعتی فعالیت می کند.
حضور مستقیم این تولید کننده معتبر در بازار ایران از طریق همکاری با نوید تجارت ارسام جهت حذف واسطه و سود بیشتر مصرف کننده است. این شرکت که در رقابت شدید با بزرگ ترین برند های اروپایی می باشد، به ارائه کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب مشهور است. 


ثبت نظر

ارسال