دکونیک تنها حامی بخش پروفیل نمایشگاه ششم

شرکت دکونیک، به عنوان تنها اسپانسر مالی بخش پروفیل یو.پی.وی.سی ششمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته ایران شد.
  • یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 10:56

به گزارش پنجره ایرانیان، شرکت دکونیک، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی  در جهان تنها اسپانسر بخش پروفیل ششمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته ایران شد.

گفتنی است دکونیک همواره در جستجوی راه حل و متدهای پیشرفته در تولید پروفیل‌های یوپی‌وی.سی بوده و به همین دلیل از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره می‌برد. این شرکت با پروفیل های با کیفیت به ساخت محصولات مختلفی از قبیل پروفیل درو پنجره، دیوار پوش های دکوراتیو داخل و خارج ساختمان، پنل های سقفی و دیگر محصولات وابسته به این صنعت پرداخته و این محصولات را در رنگ های بسیار متنوعی ارائه می دهد. این شرکت با ارائه این طیف وسیع از محصولات به کار رفته در ساختمان ، همواره سعی در تامین نیازهای مشتریان خود در سرتاسر جهان داشته و تداوم و موفقیت این شرکت نشان از رضایتمندی مشتریان دارد.

همچنین شرکت دکونیک با راه‌اندازی غرفه اختصاصی خود در نمایشگاه آنلاین سایت رسمی پنجره ایرانیان به معرفی کامل و محصولات این شرکت پرداخته است که علاقه‌‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از اخبار شرکت دکونیک به غرفه اختصاصی شرکت در نمایشگاه آنلاین مراجعه فرمایند.


ثبت نظر

ارسال