نیازمندی‌های پنجره؛ فرصتی رایگان برای رونق کسب و کار

آیا می‌دانید پنجره ایرانیان فرصتی رایگان برای رونق کسب و کار شما از طریق درج و نمایش نیازمندی‌های صنعت در و پنجره ایران فراهم آورده است. برای اطلاع از جزییات ابتکار پنجره ایرانیان این خبر را بخوانید و به همکاران اطلاع دهید.
  • سه شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 15:18

شبکه خبری و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان در راستای رونق بخشیدن به کسب و کار و سهولت در داد و ستد فعالان اقتصادی صنعت در و پنجره ایران زمین، امکان درج رایگان نیازمندی‌های صنعت را در قالب فروش ماشین‌آلات، استخدام نیروی انسانی، فروش اقلام و کالاهای مازاد شرکت‌ها و کارگاه‌های تولید پروفیل و در و پنجره و دیگر نیازمندی‌های مورد نظر فراهم کرده است.

همه فعالان صنعت در و پنجره اعم از عرضه کنندگان ماشین‌آلات، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان یراق‌آلات در و پنجره و شیشه، تولیدکنندگان و مونتا‍ژکاران در و پنجره و دیگر فعالان این صنعت می‌توانند نیازمندی‌های خود را به همراه تصویر مورد نظر برای درج و نمایش در پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان به نشانی اینترنتی www.panjereh-iranian.com از طریق زیر ارسال نمایند.

توضیح ضروری اینکه نمایش نیازمندی‌های ارسالی رایگان بوده و تمامی شرکت‌های صنعت در و پنجره اعم از اینکه در نشریه و سایت پنجره ایرانیان در زمینه تبلیغات بازرگانی همکاری داشته باشند یا نداشته باشند، می‌توانند از فرصت ایجاد شده جهت نمایش و انتشار نیازمندی‌های خود اقدام کنند. همچنین نیازمندی‌های منتشر شده در پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان از طریق خبرنامه اختصاصی پنجره ایرانیان به ایمیل بیش از 7000 کاربر ثبت‌نام کننده ارسال خواهد شد.

روش ارسال نیازمندی‌ها جهت درج و نمایش در پنجره ایرانیان.

  • کلیک روی گزینه نیازمندیها(درخواست نیازمندی ها)واقع در منوی اصلی بالای سایت. اینجا کلیک کنید
  • تکمیل اطلاعات درخواستی و ارسال آن.

 

پنجره ایرانیان به رونق کسب و کار و سهولت داد و ستد در صنعت در و پنجره ایران می‌اندیشد.


نظرات

سارا تقی نژاد نمین

سپاس گزاری ویژه برای این خدمت جدید پنجره ایرانیان توسعه سرمایه گذاری دارابی

سارا تقی نژاد نمین

سپاس گزاری ویژه برای این خدمت جدید پنجره ایرانیان توسعه سرمایه گذاری دارابی

ثبت نظر

ارسال