در گفتگوی پنجره ایرانیان با مهندس فطانت عنوان شود:

تجهیز صنعت آوا؛ تامین مطمئن و آسان یراق‌آلات پنجره

پنجره ایرانیان:مهندس علی فطانت که پیش از این در یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده یراق‌آلات مدیریت فروش و بازرگانی را عهده‌دار بوده، حالا تصمیم دارد تا با تهیه، تدارک و عرضه یراق‌آلات و در آینده پروفیل یوپی‌وی‌سی، تجربه نوینی توام با نتیجه شیرین برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران رقم بزند.
  • شنبه 5 مهر 1393 ساعت 16:53

امسال فعالیت خود را در مقام مدیریت تجهیز صنعت آوا کلید زده تا با تامین مطمئن و آسان یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌ووی‌سی به نگرانی تولیدکنندگان در و پنجره پایان دهد. او که البته دارای سابقه چندین ساله در زمینه عرضه یراق‌آلات در و پنجره است، این بار به جای تاسیس و راه‌اندازی یک شرکت و برقرار کردن یک نظام اداری و بوروکراسی، به این ابتکار عمل دست زده که یک سوپرمارکتی از یراق‌آلات با برندهای معتبر و دارای استاندارد جهانی را در یکی از مناطق خوش‌آب و هوای تهران در منطقه جاجرود راه‌اندازی کند و مشتریان بتوانند به طور حضوری و غیرحضوری ولیکن بی‌واسطه و بی‌دغدغه به تامین نیازهای خود بپردازند. مهندس علی فطانت که پیش از این در یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده یراق‌آلات مدیریت فروش و بازرگانی را عهده‌دار بوده، حالا تصمیم دارد تا با تهیه، تدارک و عرضه یراق‌آلات و در آینده پروفیل یوپی‌وی‌سی، تجربه نوینی توام با نتیجه شیرین برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران رقم بزند. مدیرعامل شرکت تجهیز صنعت آوا در گفتگو با پنجره ایرانیان می‌گوید: محصولات و کالاهای عرضه شده توسط تجهیز صنعت آوا دارای گواهینامه بین‌المللی و استانداردهای اروپایی است و این کالاهای با کیفیت دارای 10سال ضمانت است، هرچند کیفیت و ارائه خدمات مناسب برای مشتریان باعث جلب رضایت آنان شده و نیز مشتریانی که خرید بالایی داشته باشند، با توجه به میزان خریدشان می‌توانند از تسهیلات شرکت استفاده نمایند. این گفتگو را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف گفتگو اینجا کلیک کنید:

 تجهیز صنعت آوا چگونه و با چه هدفی وارد عرصه یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران شده است؟

تجهیز صنعت آوا فعالیت خود را از سال 93 در بخش یراق‌آلات و لاستیک‌های درزبند آغاز کرده تا بتواند کلیه ملزومات و قطعات مورد نیاز کارگاه‌های تولید درب و پنجره یوپی‌وی‌سی را تامین کند و گروه تجهیز صنعت آوا از سابقه 40 ساله در صنعت درب و پنجره های آلومینیوم و یوپی‌وی‌سی بهره‌مند بوده که سال‌ها با نام آلومین‌کو فعالیت داشته تا سال‌های اخیر به تجهیز صنعت آوا تغییر یافته که در بخش یراق‌آلات فعالیت دارد.

 شرکت تجهیز صنعت آوا با چه هدفی در زمینه عرضه یراقالات در و پنجره فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون روند استقبال صنعت از محصولات و خدمات شرکت چگونه بوده است؟

هدف اصلی تجهیز صنعت آوا، تامین نیاز کارگاه‌ها و مونتاژکاران در و پنجره به یراق‌آلات و ارائه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب و عرضه سریع و آسان است، تلاش می‌کنیم که پیش از عرضه یراق‌الات به بازار، حتما مطالعات کافی درباره کیفیت و استانداردهای فنی محصولات به دست آوریم و ضمانت‌نامه‌های آن را ارزیابی کنیم تا مشتریان دغدغه‌ای نداشته باشند. همچنین باید تاکید کنم که قرار گرفتن فروشگاه شرکت در منطقه جاجرود باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره یوپی‌وی‌سی به لحاظ دسترسی آسان و همچنین ارسال سریع سفارشات از عملکرد تجهیز صنعت آوا در این مدت کوتاه راضی باشند.

 در حال حاضر چه محصولاتی با چه برندهایی را در صنعت عرضه می‌کنید و برنامه‌شما برای افزایش سبد محصولات شرکت چیست؟

در حال حاضر یراق‌الات با برند pavo و fornax در حال ارائه محصول و خدمات به مشتریان هستیم و نیز به زودی فروش پروفیل یوپی‌وی‌سی را با توجه به در خواست مشتری و همچنین برند جدید یراق‌آلات ارائه خواهد شد. البته حساسیت ما در انتخاب نوع برند باعث شده تا برنامه شرکت برای تنوع بخشیدن به سبد محصولات منوط به نتایج ارزیابی‌های فنی و کیفی باشد و هرگز نمی‌خواهیم به صرف کسب سود بیشتر، محصول بی‌کیفیت و فاقد پشتوانه و ضمانت به بازار عرضه کنیم.

 سازندگان و مونتاژکاران در و پنجره برای ارائه سفارش محصولات به چه نحوی باید اقدام کنند و زمان ارسال سفارشات در تهران و شهرستانها چگونه است؟

سازندگان محترم برای ارائه سفارشات هم می‌توانند به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی تجهیز صنعت آوا که در منطقه جاجرود در شرق تهران قرار دارد، مراجعه نمایند یا به صورت غیرحضوری می‌توانند سفارشات خود را مطرح نمایند تا کالا در مدت زمان کوتاه برای ایشان ارسال شود و نیز مشتریان شهرستان با توجه به منطقه جغرافیایی که قرار دارند، در کوتاه‌ترین زمان کالا برایشان ارسال خواهد شد.

 وضعیت کیفیت و ضمانت یراقالات عرضه شده به چه نحوی است و چه خدماتی را برای مشتریانی که خرید بالایی داشته باشند در نظر دارید؟

یراق‌الات و محصولات و کالاهای عرضه شده توسط تجهیز صنعت آوا، حتما باید دارای گواهینامه بین‌المللی و استانداردهای اروپایی باشد و این کالاهای با کیفیت دارای 10سال ضمانت خواهد بود، البته کیفیت محصولات و یراق‌آلات و ارائه خدمات مناسب برای مشتریان، باعث جلب رضایت آنان شده است. خبر مهم اینکه مشتریانی که خرید بالایی داشته باشند، با توجه به میزان خریدشان می‌توانند از تسهیلات شرکت استفاده نمایند.

 تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره در انتخاب یراقالات به چه مواردی باید توجه کنند تا در و پنجرههای ساخته شده از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشند؟

تولید کنندگان محترم باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که استفاده از یراق‌آلات استاندارد و با کیفیت می تواند در بالا بردن کیفیت تولید و استانداردهای پنجره نقش مهمی داشته باشد. اجازه دهید قدری مساله را باز کنیم، پنجره دوجداره و چندجداره یوپی‌وی‌سی نسبت به دیگر پنجره‌ها، دارای یک مزیت‌ها و برتری‌های خاصی نظیر عایق بودن در برابر انتقال انرژی، مقاومت در برابر ورود آلاینده‌های هوا و صدا و البته امنیت و آسایش بیشتر ساختمان‌ها می‌شود. بخش قابل توجهی از این مزیت‌ها در صورتی حفظ خواهد شد و رضایت مصرف‌کنندگان را به همراه دارد که اولا از یراق‌آلات استاندارد و با کیفیت در مرحله ساخت استفاده شده باشد و دوم اینکه در هنگام مونتاژ و نصب، معیارها و استانداردهای فنی نصب یراق‌الات رعایت شده باشد. در این صورت است که سازندگان و مونتاژکاران در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی حتما باید حساسیت ویژه‌ای بر یراق‌آلات داشته باشند و قطعا باید نصب درست و استاندارد یراق‌آلات را در نظر بگیرند

 شرکت تجهیز صنعت آوا تا چه اندازه خود را در برابر محصولات و خدمات پاسخگو میداند و به حقوق مشتریان احترام میگذارد؟

تجهیز صنعت آوا با توجه به ارتباط مستقیم با مشتریان که برای تامین یراق‌آلات و ملزومات آنان فعالیت می‌کنند، خود را در برابر کلیه درخواست‌ها و نیازهای مشتریان مسئول می‌داند و پاسخگوی کلیه درخواست‌های مشتریان محترم خواهد بود. چرا که مشتریان ما در طول سال با شرکت تجهیز صنعت آوا ارتباط دارند و همین ارتباط مستمر و پایدار، اصلی‌ترین سرمایه ما خواهد بود و حقوق مشتریان در صدر اولویت سیاست کاری تجهیز صنعت آوا قرار دارد.

 آیا شرکت تجهیز صنعت آوا فعالیت خود را محدود به برند خاص و تعصب نسبت به برند خواهد کرد یا سیاست شما عرضه طیف بیشتری از یراق‌آلات با کیفیت و دادن حق انتخاب به مشتریان خواهد بود؟

تجهیز صنعت آوا با هدف ارائه کامل کالا و خدمات و دسترسی آسان به مشتریان شکل گرفته است به همین دلیل  برطرف کردن نیاز مشتریان و تامین کلیه تجهیزات از قبیل یراق‌آلات و پروفیل از برنامه‌های این شرکت می‌باشد که با توجه به موقعیت منطقه‌ای و نوع خدمت رسانی و دسترسی آسانی که در منطقه وجود دارد، این خدمات، نیاز به تامین محصولات متنوع دارد که با درخواست مشتریان تامین می‌شود. به واقع ما به جای اتکای صرف و تعصب بر برند خاص، تلاش می‌کنیم تا طیف متنوعی از محصولات دارای استاندارد جهانی را در سبد محصولات خود داشته باشیم و این حق مشتریان است که انتخاب بهتری داشته باشند.

 مزیت و امتیاز ویژه شرکت شما در مقایسه با دیگر شرکتها چیست که باعث خواهد شد مشتریان از همکاری با شرکت رضایت داشته باشند؟

فروشگاه مرکزی آوا در منطقه شرق تهران (جاجرود) و در مسیر اصلی قرار گرفته و مشتریانی که در منطقه هستند، می‌توانند حضوری و بدون ارسال درخواست و هرگونه مراحل اداری کالای مورد نیاز خود را تحویل گیرند که این نوع دسترسی و ارتباط مستقیم با مشتری از ویژگی‌های متفاوت این شرکت است، ویژگی دیگر تلاش برای ایجاد یک سوپرمارکت با تنوع بالای یراق‌آلات و نمایشگاه عرضه محصولات است که در آینده اعلام خواهد شد.

 لاستیکهای درزبند عرضه شده توسط شرکت دارای چه کیفیت فنی است و فکر میکنید در انتخاب لاستیکها و ملزومات دیگر باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

از نظر کیفیت و مشخصات فنی لاستیک‌های TPE دارای مقاومت بالا در مقابل پوسیدگی، عدم رنگ‌دهی، قابلیت جوش‌پذیری قابلیت ارتجاعی، مقاوم در برابر اشعه UV و ازون میباشد و دارای روغن مناسب جهت نصب آسان و کیفیت مناسب بوده و در کلیه پروفیل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، نکته قابل توجه قیمت مناسب این کالا نسب به کالاهای مشابه آن در بازار می‌باشد.

 انتظار و پیشنهاد شما به نشریه پنجره ایرانیان؟

نشریه پنجره، نشریه‌ای توانا، کوشا و تخصصی در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران است که با جمع‌آوری اطلاعات به رشد و پیشرفت این صنعت و بالا بردن کیفیت در بخش‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی تاثیر شایانی را داشته است  که ضمن سپاس از دست‌اندرکاران نشریه آرزوی موفقیت روز افزون برای همگان دارم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 84،مهرماه 1393


ثبت نظر

ارسال