پروفیل اروپایی دکونیک وارد بازار ایران شد

پنجره ایرانیان:در شماره قبل نشریه پنجره ایرانیان خبر داده بودیم که پروفیل اروپایی دکونیک در راه بازار ایران است و حالا خبر مهم این است که این برند اروپایی وارد بازار کشورمان شده است تا رقابتی سخت بر سر کیفیت در پروفیل یوپی‌وی‌سی شکل بگیرد.
  • سه شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:11

مهدی امانی، به عنوان مدیر شعبه ایران دکونیک در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران با تایید این خبر اظهار کرد: ایران مقصد 104 پروفیل دکونیک در جهان محسوب می‌شود و سابقه 74 سال حضور درخشان در بازارهای جهانی مهر تاییدی است بر دشواری رقابت کیفیت با پروفیل‌های دکونیک.
وی تاکید کرد: شرکت دکونیک که هم اکنون یکی از برترین شرکت‌های تولید پروفیل یو‌پی‌وی‌سی است، در سال 1937 میلادی تاسیس شد، البته این شرکت کار خود را با تولید محصولات پلاستیکی آغاز کرد و 23 سال بعد یعنی در سال 1960 میلادی تولید پروفیل‌های پی‌وی‌سی را آغاز کرد.به گفته این فعال خوشنام صنعت در و پنجره ایران، 3 سال پس از تولید نخستین پروفیل‌های دکونیک بود که گزارش‌ها نشان داد بازار اروپا از کیفیت این محصول راضی است و فروش پروفیل دکونیک با رشدی خیره‌کننده به بیش از 7 میلیون فرانک در سال 1963 رسید. مهندس امانی میزان فروش پروفیل‌های دکونیک در بازارهای جهانی در سال 2011 میلادی را 536 میلیون یورو اعلام و خاطرنشان کرد: شرکت دکونیک یک نرم‌افزار اختصاصی و ویژه‌ای با نام Deplis را در اختیار دارد که تمامی مراحل سفارش مشتریان را رصد می‌کند و این برنامه به دکونیک این اجازه را می‌دهد تا انبار محصولات در سراسر جهان را مدیریت کند و بهتر و موثرتر بتواند وضعیت تولید و عرضه و تقاضا را زیر نظر داشته باشند و برای نیازهای مشتریان برنامه‌ریزی صحیحی را به اجرا بگذارد تا خللی در فرایند پاسخ به سفارشات رخ ندهد. او گفت: این شرکت بین‌المللی همواره سلامت و صیانت و حفاظت از محیط زیست را در اولویت کار خود قرار داده و کلیه سیاست‌های تولیدی این شرکت به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که هیچ‌گونه لطمه‌ای‌ به محیط زیست وارد نشود.
مدیر دفتر تهران دکونیک تصریح کرد: سیاست‌های دکونیک بر پایه خدمات فنی، مشتری‌مداری، همراهی کارکنان متخصص و ارائه محصولات با کیفیت بوده و همین امر باعث موفقیت و تداوم این شرکت در تمامی این سال‌ها شده و بی‌شک این شرکت را به یک مجموعه مدرن و آینده محور تبدیل کرده است. مهندس امانی افزود: شرکت دکونیک با ورود به بازار ایران سعی در جلب هرچه بیشتر این بازار داشته و از آنجایی که محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، بدون شک جایگاه قابل توجهی در بازار ایران کسب خواهد کرد. جزییات بیشتر از ورود دکونیک به بازار ایران در به زودی در پنجره ایرانیان خواهید خواند و تلاش خواهیم کرد در گفتگوی اختصاصی با مدیران این شرکت شرایط استفاده و سفارش پروفیل دکونیک را جویا شویم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 83، شهریورماه 1393

 


ثبت نظر

ارسال