گشایش انبار دوم یراق‌ گستر پرشین در جنوب شرق تهران

شرکت «یراق گستر پرشین» به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به تولیدکنندگان در و پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی و در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت ارسال کالا، به تأسیس و تجهیز انبار دوم خود واقع در شهرک صنعتی خاوران تهران اقدام کرده است.
  • شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 9:32

شرکت یراق گستر پرشین ارائه‌دهنده یراق‌آلات G-U آلمان و DM ترکیه، گسکت‌های درزگیر EPDM و پروفیل‌های گالوانیزه تقویتی است. پیش از این، ارسال کالا به تمامی کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده در و پنجره اطراف تهران از طریق انبار اصلی این شرکت واقع در منطقه صنعتی بومهن انجام می‌گرفت.

با راه‌اندازی انبار دوم این شرکت، از این پس واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی خاوران، عباس‌آباد، علی‌آباد، خوارزمی، ایوانکی و همچنین تولیدکنندگان مناطق پاکدشت، شریف‌آباد، پیشوا، ورامین، کهریزک و ری، دسترسی آسان‌تری به تمامی یراق‌آلات و ملزومات ارائه‌شده توسط این شرکت دارند. شرکت یراق گستر پرشین همواره کوشیده است با تکیه بر تجربه و تخصص خود مناسب‌ترین کالاها و خدمات آموزشی را در اختیار مشتریان قرار دهد. مشتری‌مداری و بهبود مستمر عملکرد باعث دستیابی این شرکت به گواهی‌نامه ISO 9001 مدیریت کیفیت و ISO10004 مدیریت رضایت مشتری شده است.


ثبت نظر

ارسال