آشنایی با انجمن تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی

پنجره ایرانیان: 26 دیماه 1388 در روزنامه رسمی آگهی تاسیس انجمن صنایع پروفیل در و پنجره یوپی وی سی ایران به استناد بند (ک) ماده (5) قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و به استناد صورتجلسات مجمع عمومی مؤسس مورخ 5/8/88 و هیئت‎مدیره مورخ 12/8/88» منتشر کرد.
  • شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 23:33

26 دیماه 1388 در روزنامه رسمی آگهی تاسیس انجمن صنایع پروفیل در و پنجره یوپی وی سی ایران به استناد بند (ک) ماده (5) قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و به استناد صورتجلسات مجمع عمومی مؤسس مورخ 5/8/88 و هیئت‎مدیره مورخ 12/8/88»  منتشر کرد. بر اساس آنچه در روزنامه رسمی کشور درج شده است موضوع فعالیت انجمن صنایع پروفیل در و پنجره یوپی وی سی ایران  عبارت است از:

  1. ـ تلاش برای ساماندهی تولید و صادرات و بهبود      کیفیت تولید خدمات‎دهی اعضاء.
  2. ـ بازاریابی مستمر با کسب اطلاعات مربوط به عرضه      و تقاضا، قیمت، بازارهای مصرفی و تولید برای عرضه به اعضاء با بهره‎گیری از آخرین رهیافت‎های جهانی جهت نیل به اهداف قانونی توسعه      صادرات.
  3. ـ مشارکت گروهی در تصمیم‎سازی‎ها و تصمیم‎‎گیری‎ها و تهیه و تنظیم پیش‎نویس قوانین و مصوبات مرتبط با تولید و صادرات      کالاها و خدمات در جهت منافع ملی و اعضاء با هماهنگی اتاق ایران.
  4. ـ ایجاد ارتباط با بانکها و سازمانهای اعتباری      کشور و همچنین سازمانهای مالی و پولی بین‎المللی در قالب قوانین جمهوری اسلامی و فراهم‎سازی زمینه تسهیلات مالی در جهت توسعه      فعالیت‎های اعضاء.
  5. ـ ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه‎های مرتبط با اهداف و وظایف انجمن، فعالیت‎های تولیدی و صادراتی اعضاء و اطلاع‎رسانی از طریق ایجاد شبکه اطلاع‎رسانی و نشر کتب، مجلات و بروشورهای تخصصی.
  6. ـ فعالیت برای جذب و مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی      واجد شرایط جهت عضویت در انجمن

این یک انجمن ملی و مدت فعالیت ان نامحدود خواهد بود و تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای پروانه بهره‎برداری و تولید پر وفیل یو.پی.وی.سی در و پنجره از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند می‎توانند به عضویت انجمن درآیند.

شرایط پذیرش عضویت اشخاص حقیقی هم عبارتند است از

1ـ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2 ـ متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.

3ـ داشتن کارت معتبر عضویت اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن.

4ـ دارا بودن سابقه فعالیت تولیدی و صادراتی در زمینه موضوع انجمن با تأئید انجمن.

5 ـ پرداخت ورودیه و حق عضویت تعیین شده سالانه به طور مرتب.

6 ـ بررسی و تأیید صلاحیت و تصویب عضویت متقاضی منوط به تصمیم هیأت‎مدیره انجمن می‎باشد.

ارکان انجمن صنایع پروفیل در و پنجره یوپی وی سی ایران شامل مجمع عمومی، هیئت‎مدیره و بازرس خواهد بود انجمن به وسیله هیأت‎مدیره‎ای مرکب از پنج نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی‎البدل از اعضاء صاحب کارت بازرگانی (یا کارت عضویت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن) که به وسیله مجمع عمومی عادی و یا عادی بطور فوق‎العاده از بین اعضاء و یا نمایندگان قانونی آنان برای مدت 3 سال انتخاب می‎شوند اداره خواهد شد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال پنجم ، شماره 52 ، بهمن ماه 1390


ثبت نظر

ارسال